Oke emh, lang verhaal maar ik weet echt even niet wat ik moet.
Mijn vriend was twee weken weg vanwege zijn werk en zei dat als er iets was ik naar een vriend van hem toe moest gaan die ik ook best goed kende. Dus ik kreeg gedoe thuis dus hadden we afgesproken om uit te gaan. Ik had dat eerlijk tegen mn vriend gezegd, zovan ik ben bij die vriend nix aan de hand. Werd hij helemaal boos op me, dat hij het teleurstellend vond hoe ik deed ect. Dus ik werd echt kwaad want ik had voor mijn gevoel nou niet persee iets verkeerd gedaan. Naja, een beetje gedronken, en uiteindelijk mochten we slapen bij een andere vriend thuis. Ik sliep naast hem op de bank, wat (oke) niet eerlijk was ten opzichte van mijn vriend maar ook weer niet een wereldramp aangezien er verder ook niets is gebeurt. Dus de volgende dag had mijn vriend gehoord dat we naast elkaar sliepen en was helemaal uitgeflipt tegenover mij en heeft allerlei berichten op facebook gezet over wat voor een slet ik wel niet was ect. Toen heeft die jongen waarover het ging gezegd dat we beter geen contact meer konden hebben. Ik heb het toen uitgemaakt met mijn vriend omdat ik het te ver vond gaan wat hij deed, maar nooit meer iets van die jongen gehoord. Wat ik toch wel jammer vond omdat we best goeie vrienden waren voordat dit gebeurde. En ik wil echt heel graag weer contact met hem omdat ik erover wil praten ook en om alles gewoon oke te krijgen tussen ons. Ik ben alleen echt bang dat hij boos op me is dus zich irriteerd als ik toch contact zoekt terwijl hij heeft gezegd dat hij dat niet wilde. (Het is zo'n 3of 4 weken geleden) ik denk gewoon nog iedere dag aan hem, wat best raar is, maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd. Moet ik nou toch contact met hem zoeken of kan ik het beter laten??? P.s. hij likede laatst een foto van mij op insta terwijl hij me nooit heef gevolgd en ik ook geen gemeenschappelijke volgers met hem heb (heeft hij me dan opgezocht?)
I can only live without writing, if I'm living in the world I write about