• Heyhey

    Ja eigenlijk zeg de titel het al wat ik zoek.

    Ik zoek een site met films en series met nederlandse ondertiteling. Het is niet voor mij maar mijn vader. Hij heeft nogal moeite met engels dus voor hem is het makkelijker met ondertiteling. Het liefste wil ik ook nog van de site kunnen downloaden zodat ik hem een heel leuk en verrassend cadeautje kan geven.

    Heel erg bedankt voor voor het lezen.

    xxx Shar



    P.S. Als ik dit niet mag vragen, mag er een slotje op.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Download Utorrent en download films (:

    Smileypup schreef:
    Download Utorrent en download films (:


    Dat is het leuke, ik ben echt een noob en snap daar dus geen bal van :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Popcorntime is weliswaar geen site, maar je kan er wel series en films mee kijken mét Nederlandse ondertiteling. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Popcorntime, for all your movies and series.:Y)


    You were born original, don't die as a copy.

    Nasir schreef:
    Popcorntime is weliswaar geen site, maar je kan er wel series en films mee kijken mét Nederlandse ondertiteling. (:


    Dat heb ik dus drie keer gedownload maar als ik een film wil starten, gebeurt er niks :(
    ( Laptop kan het niet liggen want die is praktisch nieuw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."