• Mijn opa had een balkonduif, al vet lang, super leuk, gewoon een wilde duif die altijd bij hem op het balkon zat.

    We aten gisteren rijst, wat we over hadden aan de duif gegeten. Is de duif dood! Niet door de rijst, nee, door de katten van de buurvrouw.

    Die zijn, over de reling van het balkon -4 hoog- naar mijn opa zijn balkon gegaan en hebben de duif gedood. Ik ben helemaal van 'wow'


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Awh,, wat zielig. Arm duifje. O:

    Awilix schreef:
    Awh,, wat zielig. Arm duifje. O:


    Ja, he? Er waren super veel veren, dus hij moet wel hebben gevochten!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Helemaal zielig dat hij nog heeft moeten vechten voor hij doodging. Jammer dat het dan net die vogel moest zijn, en niet een vogel die niet vast bij anderen komt.

    Wat jammer van de duif. :/ Gecondoleerd.


    Ik wil een tuin vol egels

    Mijn opa is ook helemaal een beetje verdrietig. Awh (huil)


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Het is heel zielig, maarja, zo gaat de natuur :\

    Aw, wat vervelend zeg :c


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat jammer dat die katten niet een "vrije" vogel hebben uitgekozen... Gecondoleerd in ieder geval.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    aw, zo spijtig! Wij hadden eens een duif die een nestje met kleintjes had op onze vensterbank, zo schattig, maar plots was ze verdwenen..


    We are only a moment.

    Oh, jammer dat het net die duif was. :( (niet dat het niet erg zou zijn als het een andere vogel was)


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Oh no, arme duif. D:

    Mijn opa was vrienden met alle katten in zijn buurt, haha. Ze liepen regelmatig door de open achterdeur het huis binnen, wat eigenlijk niet de bedoeling was, maar om een of andere reden vonden dieren hem allemaal geweldig. Het was ook altijd erg zielig als er eentje plotseling niet meer kwam opdagen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat jammer voor je opa :/ Een wilde vogel komt natuurlijk niet elke dag sociaal doen...


    What would Emma do?

    Wat jammer nou (huil)
    Maar ja nu kan je het maar beter los laten.
    Het was bij mijn konijn ook gebeurd (huil)


    tiptoe through the tulips...

    StephenFry schreef:
    Wat jammer voor je opa :/ Een wilde vogel komt natuurlijk niet elke dag sociaal doen...


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    StephenFry schreef:
    Wat jammer voor je opa :/ Een wilde vogel komt natuurlijk niet elke dag sociaal doen...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer