Titel story (en moet die erop)*: Demonenkind, moet erop
Username (als het erop moet even zeggen)*: DestinyMoon, nee, die er niet op.
Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:
(Dit is niet de echte inleiding)
De bliksem verlichtte mijn kamer, en heel even werd een duistere gestalte zichtbaar. de vlammen in de haard kregen een groene kleur, en ik huiverde.
'W...Wie bent u?' vroeg ik met een zachte fluisterstem. Een akelige lach echode door de kamer, en ik dook in elkaar.
'Weet je dat dan niet? Herken je me niet?' zei het, en ik keek op. Jawel, ik herkende dit figuur. Maar niet in levende lijve.
In mijn kamer stond een demon.
Raina is een niet zo populair weesmeisje. Haar stiefzus, Amy, heeft de pest aan haar, en haar pleegouders trekken Amy altijd voor.
Raina's klasgenoten zijn ware pesters, maar Raina weet altijd te ontkomen. Als er op een nacht een demon in haar kamer staat, ontdekt ze dat haar ouders niet de droomouders zijn die ze had gehoopt...
Sfeer*: Duister, mysterieus, occult, maar ook mooi.
Foto's (onder een spoiler): Heb ik niet. Maar ik had er graag waterlelies in, en een meisje dat door een raam kijkt.De rest maakt niet zoveel uit, maar ik heb liever dat de sfeer "droevig" dan "gemeen" is.
Extra?: Ik houd van simpele covers, bij deze het liefst ik grijstinten.
“The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”