Hi everyone c; Het is vakantie, finally, en ik wil al tijden meer gaan tekenen. Ik teken al aardig vaak, maar door school heb ik veel minder tijd. Nu is het maar één weekje vakantie, maar het geeft wel de ruimte om met tekeningen te beginnen en als ik eenmaal bezig ben kan ik makkelijker tijd maken om die tekening ook af te maken. Ik zou hier graag plek maken om requests/ideeën van jullie te ontvangen
Enkele voorbeelden (chronologisch);
Emma Watson
Daniel Radcliffe
Cheshire Cat
Jensen Ackles
Ik ben nog bezig met Mark Pellegrino.
Regels;
~ Het is gratis.
~ Ik werk meestal van een foto op internet/voorbeeld. Als je een aanvraag hebt waarbij die er niet is zal ik mijn best doen, maar ik garandeer niet dat het iets wordt. Ik ben hier nog veel mee aan het oefenen en experimenteren en hoop dat ik hier wel beter in ga worden.
~ Dit geld ook voor kleur. Eigenlijk doe ik alles zwart-wit, maar ik oefen wel veel met kleur. Als je kleur wilt moet je dat aangeven, dan duurt het sowieso langer en ik garandeer geen groot succes.
~ Als ik de tijd niet kan vinden om te tekenen hoop ik dat jullie daar begrip voor hebben. Ga me niet lopen spammen want ik wil niet dat er een druk op mij ligt en ik móet tekenen.
~ Ik teken niet alleen gezichten, dat is alleen wat ik het vaakst teken. Andere dingen mogen ook.
Wachtlijst;
~ Dustfinger for LakeTown
~ Click for Smileypup
[ bericht aangepast op 3 mei 2015 - 22:05 ]
"It's funnier in Enochian." ~ Castiel