Zoals velen van jullie vast wel weten, had ik al langer een droom om een eigen, echt RPG forum op te starten. Ik heb geprobeerd om het zelf te doen, maar eerlijk gezegd ligt programmeren me toch echt niet helemaal. Ik begrijp de basis, maar meer kan ik er niet van maken. Dus nadat ik het zelf geprobeerd had, wilde Mitchell me eigenlijk wel helpen mijn droom te verwezenlijken. Helaas kwam er door zijn stage een stop op het ontwikkelen (logisch, want hij was al 8 uur per dag aan het programmeren), maar uiteindelijk is hij weer verder gegaan!
Nu is de site dan eindelijk online. Het voelt eigenlijk best onwerkelijk, maar ook heel gaaf. Er zitten allemaal dingen in die ik er graag in wilde hebben, maar het is nog steeds niet helemaal af. Quizlet is ook nooit helemaal af, door alle dingen die erbij zullen blijven komen, haha, zo ook mijn site! Ik heb ook wat hulp gehad van een paar lieve Quizletters! Ik moet zeggen dat ik echt tevreden ben en eigenlijk ook heel erg blij!
Voor degene die er een kijkje willen nemen: RPG Realm
Zijn er nog dingen waar jullie trots op zijn, lang op hebben gewacht of blij mee zijn?
[ bericht aangepast op 29 april 2015 - 21:43 ]
Your make-up is terrible