• Hoi!

    Ik weet eigenlijk niet of ik dit topic in het juiste forumonderdeel heb geplaatst, mijn excuses hier voor als dat niet zo is!

    Ik kwam laatst op het idee voor een onbekende personen verhaal.

    De details heb ik nog niet uitgewerkt, maar ik wilde zien of er interesse voor was. Hieronder staat dus de rode draad van het verhaal. De naam en plaats kloppen dus nog niet, of misschien wel. Tot nu toe vind ik Jade geen goede naam voor haar.

    De 24-jarige Jade wordt de dag voor de bruiloft met de liefde van haar leven in de steek gelaten. Boos en verdrietig zondert ze zich de weken daarna af in haar huis. Als haar familie het genoeg vind geven ze haar een een vakantie cadeau. Om haar familie niet teleur te stellen gaat ze heen, niet wetende dat het een Singles reis is.
    Ze gaat met het vliegtuig naar een eiland -hier twijfel ik nog over-. Hier leert ze de andere singles kennen door opdrachten en vragen. Denk aan vertrouwensopdrachten, zoals een berg beklimmen.


    Hier komt dan een verhaal omheen, met mannen ontmoeten, expirimenteren met een vrouw, enzovoort, enzovoort.

    Lijkt dit jullie wat?


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wil je me waarschuwen als je het online gooit? _O_

    En met namen ben ik een ramp, dus daarin kan ik je niet helpen. Sorry!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    Wil je me waarschuwen als je het online gooit? _O_

    En met namen ben ik een ramp, dus daarin kan ik je niet helpen. Sorry!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Op de één of andere manier moet ik aan Sofie/Sophie denken. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    GandalfTheSexy schreef:
    Wil je me waarschuwen als je het online gooit? _O_

    En met namen ben ik een ramp, dus daarin kan ik je niet helpen. Sorry!


    Zal ik doen!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Oooh wil je mij ook waarschuwen? Lijkt me erg leuk!


    oh darling