Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.
Takeru schreef: Zoveel problemen met één verhaal.. Ik moet een originele ontmoeting hebben, maar hoe gaan een 44 jarige man en een 23 jarige vrouw elkaar ontmoeten?
Datingsite
Of als ze kinderen hebben in het park. Of ze worden collega's maar dat hebben ze eerst nog niet door totdat ze hetzelfde werkgebouw inlopen. Of op een feest van iemand. Of iemand heeft bijvoorbeeld een ballonvaart gewonnen en de ander is de gidsdinggeval die meereist om die luchtballon te besturen.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •
Datingsite
Of als ze kinderen hebben in het park. Of ze worden collega's maar dat hebben ze eerst nog niet door totdat ze hetzelfde werkgebouw inlopen. Of op een feest van iemand. Of iemand heeft bijvoorbeeld een ballonvaart gewonnen en de ander is de gidsdinggeval die meereist om die luchtballon te besturen.
Dit was serieus wat ik tien minuten geleden of zo dacht. I laugh. x)
Datingsite
Haha, daar kan ik denk ik wel iets mee. Ik zat ook al te denken aan collega's. (:
Sollicitatiegesprek wordt het ^^
Lol, gesprekken met ouders en mentor is gewoon one big joke. Hoezo moet mam naar school komen om iets te horen dat ik zelf uit kan printen en haar laten zien?
Takeru schreef:
(...)
Haha, daar kan ik denk ik wel iets mee. Ik zat ook al te denken aan collega's. (:
Sollicitatiegesprek wordt het ^^
Nice! ^^
Of twee sollicitanten die strijden om de baan en daarin nogal erg verzeild raken en op den duur moeten kiezen voor een relatie met elkaar of een goede baan. Lolol.
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •