L O C K E .
Elke beweging die ze maakt zorgt ervoor dat haar sensualiteit meer en meer naar boven kwam, eigenlijk was het ook wel te verwachten dat de jonge heks me op zou komen zoeken voor wél een gezelschapsspel. Ik maakte mijn ogen tot spleetjes terwijl ik wat probeerde te lezen uit haar bewegingen.
Op het moment dat het jasje dat ze draagt van haar schouders glijdt geef ik mijn ogen de vrije kost, al was het enkel wat schouder. Wanneer Maelys ook nog eens zowat begint te spinnen verzet ik mezelf even, wetend dat als ik mezelf nu op haar zou gooien ze het af zou gaan wimpelen. Misschien moest ik haar maar eens late wachten, ze maakte er teveel een kat en muis spel van, en dat kwam me ook een beetje mijn strot uit inmiddels.
Wanneer ze echter opstaat, naar de koelbox loopt en vervolgens op die manier bukt klinkt er wat gegrom vanachter uit mijn keel, een vreselijk mannelijk instinct. Welk spel was ze nu aan het spelen? Mijn gedachten dwaalden weg, weg van deze kamer – en wél naar waar we de laatste keer… stop. Ze heeft de fles Bourbon gevonden die ik in de koelbox bewaar, aangezien ik geen zin heb om naakt wat ijs te gaan halen om de drank te koelen. Ik neem nog een hijs van de sigaret, misschien dat dat mijn testosteron wat kan laten dalen. Wanneer ik de hitte aan mijn vingers voel besef ik me echter dat deze sigaret toch echt gedaan is, dus druk ik deze uit in een van de asbakken in deze kamer. Ze zet de Bourbon op tafel en neemt haar tijd.
Maelys kijkt me uiteindelijk aan en heeft haar charmante glimlach op, wat me even uit mijn waas wist te halen – al was niet elk deel van mijn lichaam het daarmee eens, en leek het bloed héél ergens anders te zitten – aangezien ze hier serieus aangekomen was. ‘Was dit je waarschuwing, Maelys?’ Mijn stem klonk zoveel malen heser dan ik het verwacht had, dus besloot ik maar even mijn mond dicht te houden, aangezien praten het enkel erger zou gaan maken. En dat was het punt dat ik zag hoe haar haren langs haar smalle nek gleden, die nek waar ik de vorige keer in gebeten had, alsof ik een of andere vampier was geweest, die nek. Het had haar laten voelen alsof ze in de hemel was, tenminste zo zag het eruit.
‘Dit wil veel zeggen,’ spreekt ze uiteindelijk op flirterige wijze, na alle verdomde handelingen die ze uit had gehaald. Ik probeerde er zo goed mogelijk voor te zorgen dat mijn ademhaling goed was, zodat de volgende woorden er wat nonchalanter uit zouden komen dan ik me daadwerkelijk voelde. ‘Jij en Bourbon?’
‘Maak het jezelf vooral comfortabel nu,’ verteld ze me terwijl ze naar me toeliep, met uiteraard de fles drank in haar hand. Haar vingers glijden over mijn nog vochtige borstkas, en een ongewilde rilling glijdt over mijn rug. Wat is deze heks aan het doen met me? Ze leek volledig in controle, in tegenstelling tot het trieste hoopje mens dat ik nu moest lijken – al probeerde ik mezelf toch wel constant te poseren. Voordat ik echter mijn gedachte om een nieuwe sigaret aan te kunnen steken kon waarmaken pakte Maelys mij al bij mijn onderarmen en leidde ze me met rustige stappen richting het bed, en ik kon niets anders doen dan haar volgen als een verloren puppy – waar ik mezelf nu grandioos voor haatte. Iedereen had een zwakte, en vrouwen was overduidelijk één van de mijne. Wanneer ik de jonge heks aankijk zie ik een mysterieuze blik in mijn ogen, die me even doet laten denken dat ze echt een dubbele agenda bezit.
‘Je hebt gelijk ; ik ben hier voor iets,’ eindelijk lijkt ze het uit te willen spreken, jammer dat ik al door heb wat het uiteindelijk bleek te zijn. Dubbele agenda? Nee, gewoon Maelys. Ze zorgt ervoor dat ik op het bed ga zitten en komt vlak voor me staan waarna ze met mijn haren lijkt te spelen. De Bourbon fles houdt ze tegen haar nek aan, waarna ze de rest van haar lichaam volgt. ‘Ik schenk dit even voor je in.’ Ze loopt weg, misschien iets vrouwelijker dan ik gewend ven van de jongedame, neemt twee glazen mee, geeft er één aan mij en schenkt het vervolgens in. Hoe opgewonden ik ook ben, ik volg iedere verdomde beweging, al kon ik niet meer precies plaatsen waarom ik dat nou deed.
Ze komt naast me op het bed liggen en ik draai me daarom wat meer haar kant op en nam ik net als haar een slokje, waardoor de brandende vloeistof door mijn keel gleed. ‘Wat vind je van een goede massage na zo'n drukke dag?’ Ze likt haar lippen en binnen luttele seconden voel ik haar kleine handen tegen mijn spieren aan, maar de kleine aanraking waar haar been de mijne strijkt merk ik wel op. Met wantrouwige ogen kijk ik achter me, wat was deze jongedame van plan? Omdat ze mijn ogen echter niet kon zien draaide ik me terug en forceerde ik even een glimlach. Na de massage zou ik er wel achter komen wat de heks van plan was, want een massage ging toch wel enkele stappen te ver. ‘Een massage klinkt altijd lekker.’
[ bericht aangepast op 28 april 2015 - 9:38 ]
I'm your little ray of pitch black.