Qua muziek:
BOEF BOEF BOEF, vind er eigenlijk weinig aan.
Qua mensen:
Vooroordelen: meiden die hardcore luisteren zijn sletten. Mensen die hardcore luisteren zijn racistisch.
Nu trek je toch wel de negatieve kanten. Niet alle meiden zijn sletten! Ik bedoel... Hallo! Als je naar Screamo of Emo luistert ben je toch ook geen Emo, of zielig persoontj(geen aanval op Emo's) En ja, er is total niks mee met hardcore. Harde muziek, harde teksten agressieve gevoelens uitdrukking. Dus ja, het is niet van dat Skinhead dat die naar Hardcore luisteren. Het is niet van die drugssletten die enkel naar Hardcore luisteren. Ik vind gewoon dat je geen gemene oordelen mag trekken. Dat deed men altijd bij Emo's. Emo's zijn ook maarmensen die anders denken. En Hardcore's dus ook. De muziek is vet, het is gewoon een andere versie van Metal. En meesten vinden Metal ook goed. Ik zeg nu niet dt jullie Hardcore goed moeten vinden, ik dring niks op hoor. Maar ik zeg gewoon accepteer het gewoon, andere stijl van leven, andere muziek, andere gedachtens. Net hier op Quizlet zijn hier verschillende variaties, Hardcore, Punk, Emo, Hiphop. En hier kunnen we het goed met elkaar vinden dus ja, niet iedereen van Hardcore people zijn rasistisch of sletten. Gewoon mee kunnen leven, je vind de muziek slecht ok jou mening. Ik vind hardcore super, hou jij van Techno? Goed jou mening. Ik haat techno, mijn mening. dus je moet de Hardcore's niet gaan uitschelden om hun andere muziekstijl en levenswijze. Het zijn maar mensen.
Amen(A)
death to the one at the end of the serenade.