• Zoals misschien al een aantal opgevallen was, speel ik in een musicalgroep (dit jaar de laatste keer, helaas). Dit jaar zijn we een musicalproductiegroep geworden, waardoor we een stapje hoger gingen en wij speelden Behekst (een bewerking van Wicked).
    Korte samenvatting:

    Het is eindelijk weer goed in Oz, de wereld waarin Doortje terechtkwam. De Slechte Heks van het Westen is gesmolten en Glinda de Goede regeert over heel Oz. Maar hoe komt het eigenlijk dat de Slechte Heks, ook wel bekend als Elphaba, slecht is geworden? Wat waren haar motieven? Was ze écht allergisch voor water? Hoe komt het nu precies dat ze groen is?
    Duik in de jeugd van Glinda en Elphaba en zie hoe zij elkaar tegenkomen, letterlijk en figuurlijk.


    We hadden helaas maar twee voorstellingen, maar man, wat heb ik genoten! Ik heb de longen uit mijn lijf gezongen en om half twaalf nog onder de douche staan schrobben om het groen uit mijn oren te krijgen. Ik ben echt zó ontzettend trots!

    Hier wat kiekjes:





    Onze groep:


    v.l.n.r.: bovenste rij: Romi (speelde madame Akaber), Aiko (speelde de Wiz), Jurre (Glinda), Nanne (Dillamond), Sterre (Nique (originele verhaal: Boq)), Sjors (Fiyero).
    Onderste rij: Ik/Sofie (Elphaba), Nienke (Nessarose), Eline (Elphaba), Nicole (Glinda).
    Iedereen behalve de Elphaba's hadden dubbelrollen, daarom dat je niet iedereen in kostuum ziet.


    Mijn vader had een aantal foto's gemaakt en mijn camera filmt altijd tijdens het foto's maken, dus hier heb ik nog een link naar compilatie van enkele scène's van het stuk: linkje.
    En natuurlijk, hoe kan het ook ontbreken: ik die een stukje aan het zingen is (waar ik toch best wel trots op ben en ik bedoel echt niet om op te scheppen): ander linkje.

    Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden en of jullie overlaatst nog dingen hebben gedaan waar jullie (ontzettend) trots op zijn?

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 20:48 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Geweldig dat je het naar je zin had!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Ieee wat leuk! :3
    Ik wist wel dat je dit ging doen etc. Wel jammer dat het je laatste keer was. :/ Ik bekijk de filmpjes niet nu, maar ik ben blij voor je dat je het zo leuk hebt gehad. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dankjulliewel! Ja, ik vind het ook zonde dat ik nu niet meer verder kan met deze groep, want het was altijd ontzettend gezellig. Ook omdat we dit jaar gastacteurs die ontzettend leuk zijn hadden, is het een zonde. Maar ik ga volgend jaar weer op zoek naar een musicalgroep in mijn studentenstad.


    Deep inside, I've never felt alive

    Je zingt "Ik lach om zwaartekracht" geweldig! Ik doe het je niet na! Geloof me je ziet er geweldig uit en je uitspraak is heel goed.

    Ik zag de foto's daarnet op FB en was stiekem benieuwd naar hoe je zong. Je merkt echt wel dat je plezier had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ahhww, hoe gezellig (: I'm so jealous, ik wil echt heel graag in een musicalgroep zitten :3

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:40 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wat leuk!

    Ik was laatst gewoon trots op een hoofdstuk dat ik geschreven had.


    16 - 09 - '17

    MrsGately schreef:
    Je zingt "Ik lach om zwaartekracht" geweldig! Ik doe het je niet na! Geloof me je ziet er geweldig uit en je uitspraak is heel goed.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw, gaaf zeg! Echt heel erg leuk om te zien ook.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Debbaut schreef:
    Geweldig dat je het naar je zin had!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik had het op facebook gezien! :3
    Ik zou het in ieder geval niet durven zo voor allemaal mensen, no thanks...Ik word al misselijk als ik aan een publiek denk.
    Maar het is inderdaad leuk dat je het naar je zin had.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het is helemaal terecht dat je trots bent, want je hebt het zelf gedaan ^^ Super leuk!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Avandra schreef:
    Ik zag de foto's daarnet op FB en was stiekem benieuwd naar hoe je zong. Je merkt echt wel dat je plezier had.

    (bloos)
    Vrijdag was iemand na de voorstelling nog door de colisen en het podium aan het springen toen we klaar waren, vanwege de adrenaline, haha.

    Littlefinger schreef:
    Ahhww, hoe gezellig (: I'm so jealous, ik wil echt heel graag in een musicalgroep zitten :3

    Dankjewel!
    Waarom ga je dan niet bij een musicalgroep?

    Florrie schreef:
    Wat leuk!

    Ik was laatst gewoon trots op een hoofdstuk dat ik geschreven had.

    Dankje!
    Oh, was het een lastig hoofdstuk? Of was het gewoon een hoofdstuk waar je trots op was, omdat het goed geschreven was? ^^

    MrsGately schreef:
    Je zingt "Ik lach om zwaartekracht" geweldig! Ik doe het je niet na! Geloof me je ziet er geweldig uit en je uitspraak is heel goed.


    Nereid schreef:
    (...)


    HalfBloodPrince schreef:
    (...)


    Maleficia schreef:
    Wauw, gaaf zeg! Echt heel erg leuk om te zien ook.

    Dankjulliewel!

    Haerolin schreef:
    Ik had het op facebook gezien! :3
    Ik zou het in ieder geval niet durven zo voor allemaal mensen, no thanks...Ik word al misselijk als ik aan een publiek denk.
    Maar het is inderdaad leuk dat je het naar je zin had.

    Haha, ik had daar eerst ook heel veel last van hoor, maar inmiddels ben ik daar overheen gegroeid. Zoals ik al vaker zeg: ik ben niet mezelf, dus ze lachen ook niet om mij, of kijken niet naar mij, maar naar mijn personage.
    Dankjewel! ;D

    Corona schreef:
    Het is helemaal terecht dat je trots bent, want je hebt het zelf gedaan ^^ Super leuk!

    Dankjewel! Al zeggen wij (in onze groep) dat we het samen hebben gedaan. Zo'n musical komt niet zomaar op de planken. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Super leuke stukjes! Ik ben blij dat je er zo van genoten had!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Khan schreef:
    (...)
    Dankjewel! Al zeggen wij (in onze groep) dat we het samen hebben gedaan. Zo'n musical komt niet zomaar op de planken. ^^


    Dat begrijp ik. Maar je hebt wel jouw deel gedaan en je hebt daar zelf op het podium gestaan en gezongen, dus je hoeft niet bescheiden te zijn, maar aan de andere kant snap ik ook wel dat je graag credit aan de rest wil geven, wat natuurlijk terecht is ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]