• Na een tijdje Beckmann te hebben gehad als username werd het weer eens tijd voor een nieuwe username. Na even zoeken en controleren met de zoekmachine, heb ik er dan eindelijk een gevonden. En ik heb ook al mijn volgende username gevonden dus ik hoop dat in de tussentijd niemand op hetzelfde idee komt, want ik vind het nu al een leuke username.

    McCarthy is van Melissa McCarthy, een Amerikaanse actrice, comedian, schrijfster en producent. Waar je haar van kan kennen: Mike & Molly (serie), Bridesmaids(film), The Heat(film) of The Hangover III(film).

    Ik ken haar van Bridesmaids en The Heat. In The Heat vond ik haar echt goed en ze speelde een rol waarvan ik niet had gedacht dat hij bij haar zou passen, maar ze heeft het echt goed gedaan.

    Daarnaast speelt ze in de film Spy, die op 4 juni 2015 in de bioscoop zal gaan draaien.

    Iemand ook laatst nog zijn/haar username veranderd of heeft iemand plannen om zijn/haar username te veranderen?

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 10:36 ]


    Physics is awesome

    Oeh wat een leuke naam al had ik me mislezen. Ik wil mijn naam veranderen naar Esca of Cunoval, maar daar moet ik nog een hele tijd voor wachten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    Oeh wat een leuke naam al had ik me mislezen. Ik wil mijn naam veranderen naar Esca of Cunoval, maar daar moet ik nog een hele tijd voor wachten.


    Wat had jij dan gelezen? *is nu erg nieuwsgierig*

    Ik ken beide namen niet(om de een of andere reden denk ik dat het Spaans is) en jammer dat je nog een hele tijd moet wachten.


    Physics is awesome

    McCarthy schreef:
    (...)

    Wat had jij dan gelezen? *is nu erg nieuwsgierig*

    Ik ken beide namen niet(om de een of andere reden denk ik dat het Spaans is) en jammer dat je nog een hele tijd moet wachten.

    Ik las McCartney, als in Paul McCartney.
    En de namen zijn Keltisch :Y) Geen zuiderse invloeden (Cunoval komt meestal als Mac Cunoval).


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sadist schreef:
    (...)
    Ik las McCartney, als in Paul McCartney.
    En de namen zijn Keltisch :Y) Geen zuiderse invloeden (Cunoval komt meestal als Mac Cunoval).


    Nee, helaas niet. Hoewel ik een grote voorliefde heb voor muziek en The Beatles zijn toch wel legendarisch, hoewel als ik moet kiezen ga ik toch wel voor Queen. Ik vraag mij trouwens af of niet iemand anders al McCartney als username heeft.

    Oeps, totaal verkeerd. Als ik Mac Cunoval in type kom ik beelden tegen van een film over een romein die op zoek gaat naar waar de verdwenen gouden adelaar is gebleven, The Eagle hete de film. Ik dacht al vaag Esca ergens van te herkennen en blijkbaar kende ik die naam dus ook al.


    Physics is awesome