• Heeft Lothbrok nu plaatsgemaakt voor Deadshot, een personage uit Arrow en volgens mij ook een bekend stripfiguur. :'D
    Al ben ik niet zo thuis in de stripwereld.

Ah ja, ik vind het een geweldig karakter.^^

[ bericht aangepast op 31 maart 2015 - 14:07 ]

Every villain is a hero in his own mind.

Leuke naam (:

Dat is awesome!!

Ik ben weken aan het twijfelen om een nieuwe username aan te maken maar ik ben vrij gehecht aan mijn huidige :P

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

HalfBloodPrince schreef:
    Dat is awesome!!

Ik ben weken aan het twijfelen om een nieuwe username aan te maken maar ik ben vrij gehecht aan mijn huidige :P

Haha. Ik wilde Lothbrok eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar ik zou ook ontzettend gaan balen als deze naam ineens weg is. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. :')

Every villain is a hero in his own mind.

Deadshot schreef:
    (...)

Haha. Ik wilde Lothbrok eigenlijk ook nog niet wegdoen, maar ik zou ook ontzettend gaan balen als deze naam ineens weg is. Dat heb ik ook al een paar keer meegemaakt. :')

Je maakt me nog meer aant twijfelen

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Deadshot is geweldig!

Your make-up is terrible

Ik kijk Arrow niet, maar het klinkt een beetje luguber :'D Wel leuk tho, ik zou niet met zo'n gast willen spotten

Ah, jammer. Die had ik ook op mijn lijstje staan :')
    Maar wel een awesome naam!

"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."