• Hallo iedereen!
    Dit wordt mijn zoveelste topic, maar ja. Als het een positief topic is, is het goed. Althans, dat lijkt mij. Het gaat de laatste dagen weer redelijk goed met me. Bij deze klop ik maar vast af, want zodra ik roep dat het goed gaat, stort het weer helemaal in x)

    Met mijn opleiding gaat het goed. Ik heb al 2 examens afgerond, waarvan 1 examen die zeg maar de helft is van een groot examen en waarvan ik de andere helft nog moet maken. Van die helften wordt het gemiddelde genomen en dan wordt dat mijn cijfer op dat grote examen. Ik heb voor die twee examens een 8.2 en een 8 gehaald. Ook loop ik ver vooruit op anderen die dezelfde opleiding doen. Zij zitten er al bijna twee jaar en mogen praktijk- en theorie examen doen. Terwijl ik er nog maar een jaar zit en samen met hen uiteindelijk ook mijn praktijk examen zal doen. Daar ben ik blij om, ondanks dat alles nu erg snel gaat en ik het er soms best druk mee heb.

    Ook op stage gaat het erg goed. Ik krijg veel complimenten over mijn manier van werken en zelfs een gast is al eens naar me toe gekomen om te zeggen dat het goed ging. Hij vertelde dat hij me had gezien toen ik net begon met mijn stage bij de Sligro en dat ik zo ontzettend vooruit was gegaan. (Eerst durfde ik nog niet eens met twee borden te lopen op één arm. Nu wel) Ook kwam ik zelfverzekerder en enthousiaster over.

    Ik begin steeds zekerder te worden van een goede toekomst en daar ben ik ontzettend blij mee. Ook ben ik aan het leren te genieten van kleine dingen in het leven en dat gaat me steeds beter af, lijkt het. Zo ben ik blij dat de zon schijnt (voor nu dan) en dat het langzaamaan allemaal de betere kant op gaat. Oh ja, ik heb trouwens - voor wie dat nog niet gezien hadden - de eerste foto van mijn fotoshoot binnen gekregen. Er volgen er nog vier (geloof ik) en ik zal jullie op de hoogte houden ;3


    26 - 02 - '16

    Het is echt goed om te lezen dat het beter met je gaat ^_^

    En dat is echt een enorm leuke foto! So pretteh *_* ik ben enorm benieuwd naar de andere foto's (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ghosthunter schreef:
    Het is echt goed om te lezen dat het beter met je gaat ^_^

    En dat is echt een enorm leuke foto! So pretteh *_* ik ben enorm benieuwd naar de andere foto's (bloos)


    Ik ben er zelf ook heel blij mee, maar aan de andere kant vraag ik me ook af hoe lang het deze keer zal duren voordat het escaleert. Maar ja, zolang het goed gaat geniet ik daarvan ;3

    Ik ben zelf ook heel nieuwsgierig, haha. Ik heb ze op de camera zelf al mogen zien, nou ja, een glimp van op kunnen vangen. De fotografe was heel enthousiast in ieder geval ;3


    26 - 02 - '16

    Wat fijn om te lezen! Met mij gaat het de laatste tijd ook steeds beter (dit klop ik ook maar even af, want zoals je zegt gaat het daarna vaak weer heel slecht) dus ik voel me eigenlijk ook wel blij!

    Wat een toffe foto! Ik ben zelf wat meer van natuurlijke foto's (met minimale hoeveelheid make-up), maar de foto is alsnog heel vet (:

    ik vind dit zo leuk om te lezen. Wat fijn dat het zo goed met je gaat en dat je meer zelfvertrouwen uitstraalt! En wauw, wat een mooie foto. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dankjulliewel (bloos)


    26 - 02 - '16

    Fijn zeg! Hou het vast. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.