• Ik weet dat er ooit al een topic is gemaakt over deze jonge man(die mee deed aan The Voice Australia), maar wat kan hij zingen. Het filmpje van zijn auditie kwam ik tegen op Facebook en ik was best onder de indruk. Dus ik heb meer filmpjes op gezocht en Can't help falling in love doet hij echt goed, niet zo goed als de originele zanger (Elvis Presley), maar ik vind bijna altijd het origineel beter dus.



    Ik heb het oude topic gezien, maar kon de reacties op het topic helaas niet zien dus vandaar dit topic.

    Wat vinden jullie van hem en zijn stem?


    Physics is awesome

    Hij kan wel echt goed zingen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Oh, wauw. Hij heeft echt de stem voor dit lied, ja.


    Your make-up is terrible

    Markey schreef:
    Hij kan wel echt goed zingen.


    Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die dat vind.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Oh, wauw. Hij heeft echt de stem voor dit lied, ja.


    Inderdaad, het is zo'n diepe stem.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Inderdaad, het is zo'n diepe stem.


    Het is zo jammer dat het niet terug komt in de studioversies. ;c


    Your make-up is terrible

    Beckmann schreef:
    (...)

    Wat ben ik blij dat ik niet de enige ben die dat vind.


    De enige? Zou het een beetje apart vinden als er mensen zijn die dit niet goed vinden. :') Goed, als je niet van het genre houdt dat hij zingt -- oké, maar dat haalt niet weg dat hij goed kan zingen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Assassin schreef:
    (...)

    Het is zo jammer dat het niet terug komt in de studioversies. ;c


    Welke studioversies?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Welke studioversies?


    Als je op alleen zijn naam zoekt op Youtube, krijg je aan de rechterkant een lijst met zijn studieliedjes.


    Your make-up is terrible

    Markey schreef:
    (...)

    De enige? Zou het een beetje apart vinden als er mensen zijn die dit niet goed vinden. :') Goed, als je niet van het genre houdt dat hij zingt -- oké, maar dat haalt niet weg dat hij goed kan zingen.


    Het was meer als uitdrukking bedoelt dan dat ik echt dacht dat ik de enige was. Er zullen vast mensen zijn die zijn stem niet goed vinden of vinden dat hij niet goed kan zingen.

    Maar hij kan echt goed zingen.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    (...)

    Als je op alleen zijn naam zoekt op Youtube, krijg je aan de rechterkant een lijst met zijn studieliedjes.


    Die heb ik nog niet geluisterd. Bij sommige covers had ik zoiets van, het liedje past niet bij zijn stem.


    Physics is awesome