• Ik ben coauteur van een story, My Secret Agent Life, en AngelWriting is hoofdauteur.
    Maar nu is opeens de story verwijderd!!
    AngelWriting heeft het niet gedaan en ik ook niet. Toen ik hierover een pb'tje naar de moderators stuurde zeiden ze dat zij het ook niet hadden gedaan.
    Weten jullie hoe dit heeft kunnen gebeuren?
    Aan hackers heb ik al gedacht, maar ik wil niet meteen conclusies trekken.

    Xx

    Misschien is het per ongeluk gebeurd, maar dat denk ik niet aangezien je je wachtwoord moet ingeven bij het verwijderen van een story. Voor de zekerheid misschien toch je wachtwoord veranderen? Er kan ook iets mis gegaan zijn, dat zou jammer zijn.


    16 - 09 - '17

    Staat hij niet meer tussen de 'Mijn Stories' of niet meer op je profiel?
    Sorry als ik nu over kom alsof je dom bent. maar ik ben zulke acties gehad. :'D

    Geen idee anders.


    wat was dit ookalweer

    Uitloggen en weer inloggen? Je weet maar nooit 8D
    Zoek de story anders op google op. Misschien lukt het dan om er bij te komen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Heb je hem niet per ongeluk inactief gezet? Anders heb ik geen idee. Daarom schrijf ik ook alles in word. Dan weet ik zeker dat ik het nog heb als er iets misgaat.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Leah4President schreef:
    Uitloggen en weer inloggen? Je weet maar nooit 8D
    Zoek de story anders op google op. Misschien lukt het dan om er bij te komen.

    Nee, als ik de link aanklik staat er Deze Creatie Bestaat Niet (meer) .

    XxStar schreef:
    (...)
    Nee, als ik de link aanklik staat er Deze Creatie Bestaat Niet (meer) .


    Dan heb ik geen idee. Sorry.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Leah4President schreef:
    (...)

    Dan heb ik geen idee. Sorry.


    Toch bedankt hoor.

    Oke, ik heb nu advies gekregen van heel veel mensen. Ik ben daar heel erg blij mee. Maar toch, ik heb nu al deze dingen gedaan en die hebben tot nu toe niet geholpen:
    1. Ik heb Tienduizend mailtjes verstuurd naar Rutger, AngelWriting, moderators etc.
    2. De story is niet geïnactiveerd want dan zou hij nogsteeds in mijn lijst staan.
    3. Via Google kan ik er niet op.
    4. De story is niet verwijderd door mij of AngelWriting.

    wel bedankt.

    Hopelijk hebben jullie het verhaal nog ergens anders staan! Wat vervelend. :c


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Nou ja, het zal wel weg zijn

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 18:20 ]

    Wat vervelend voor je.
    Misschien heb je het per ongeluk zelf verwijdert.
    Een hacker kan het ook zijn geweest, maar de kans is wel erg klein.
    Heb je je story wel ergens anders staan, want dan is het niet zo'n groot probleem meer.


    tiptoe through the tulips...