• Hello Quizertjes. :3

    Ik zoek iets om te doen tegen mijn verveling, maar ik wil dus graag iets nuttigs gaan doen. Iets waar ik ook iets aan heb. Zoveel mogelijk films en series kijken is namelijk niet bepaald nuttig en dat doe ik normaal gesproken vaak, haha. En dan nog iets, ik wil het wel achter mijn laptop doen. 8D Zoveel eisen heb ik wel. Oh, ik wil ook wel andere mensen helpen, dat is geen probleem.

    Ik ben benieuwd of jullie iets nieuws voor mij weten te bedenken. 8D

    Dingen die ik al gedaan heb:

    - Photshop geleerd
    - Andermans dromen geanalyseerd

    Dingen die ik niet ga doen:

    - Talen leren

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 18:00 ]


    Your make-up is terrible

    Een taal leren! Of gebarentaal, als je net iets anders wilt. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Een taal leren! Of gebarentaal, als je net iets anders wilt. :3


    Ik heb al eens een cursus gebarentaal gehad, haha. Maar talen op zich zijn echt niks voor mij, ik heb er geen aanleg voor denk ik. D:


    Your make-up is terrible

    Haken, dan kun je hele persoonlijke dingen aan mensen geven, voor een speciale gelegenheid of verjaardag =3

    En als je iets creatiefs doet, iets met je handen, dan zie je gelijk of je het goed doet of niet. Werkt heel motiverend en je kunt trots op jezelf zijn.
    Daarom werkt iets met je handen doen vaak heel ontspannend ^^

    p.s. je wist waarschijnlijk wel dat ik dit ging zeggen als ik zou reageren, haha.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2015 - 18:04 ]

    Misschien is dit interessant om eens te bekijken, als je ook anderen wilt helpen? Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het staat al een tijdje tussen mijn bookmarks.

    Wat ik vaak doe als ik achter mijn laptop hang en toch het gevoel wil hebben dat ik niet volkomen nutteloos bezig ben, is documentaires kijken. Documentary Heaven is geweldig. ^^
    Of, als normale documentaires te lang of te droog lijken, zijn er altijd YouTube kanalen zoals CrashCourse, maar dat ken je vast wel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben een groot fan van het kijken naar TED Talks, die zijn vaak heel leerzaam en het enige wat je hoeft te doen is ze even googelen en kijk er op los!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Series kijken. :3

    En sporten, ga eens lekker joggen of doe een body work out. Ik verveel mij ook nooit, (enerzijds door school ><) maar lezen neemt bij mij erg veel tijd in.

    Verder kan je ook koken of bakken. Niet altijd even gezond, maar een quiche is dan weer wel goed.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys