• Mijn verhaal gaat zich afspelen in New York, maar ik heb ergens het gevoel dat dat zo afgezaagd is, maar ik weet niet een andere leuke stad in Amerika zat niet afgezaagd is.

    Of ze woont met haar moeder in een stadje buiten New York, idk welke nog,maar dan moet ze mee naar New York met haar tante, zoals ik beschreef waar zij eerst dan woonde, al speelt het verhaal zich dan nog steeds merendeel in New York af. Maar dan is haat training in het stadje buiten New York.

    Of ver weg van New York in het bos. Zodat ze haar training in het bos heeft, haar eigen dorpje, en dan daar wordt weggehaald naar de grote stad.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Als het een leuk verhaal is en het past er bij, waarom niet? ;p


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    Als het een leuk verhaal is en het past er bij, waarom niet? ;p


    Omdat voor mijn gevoel altijd alles al in New York afspeelt, haha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Omdat voor mijn gevoel altijd alles al in New York afspeelt, haha.


    Ik let daar eerlijk gezegd nooit echt op maar New York is nou eenmaal een populaire plek, ik weet niet wat voor plek je zoekt want er zijn genoeg andere steden/plekken in Amerika.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chicago misschien? Het is de derde grootste stad van Amerika, (na New York en Los Angeles) maar het komt lang niet zo vaak voor in boeken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Beardsley schreef:
    Chicago misschien? Het is de derde grootste stad van Amerika, (na New York en Los Angeles) maar het komt lang niet zo vaak voor in boeken.


    Ik ga zelf altijd alles vergelijken en bij Chicago denk ik aan andere boeken en verhalen en meh


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Okay okay. Boston dan? Het is kleiner (24e stad qua grootte, maar schijnt heel cool te zijn).
    Of Philadelphia (5e) ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als je verhaal zelf niet erg cliché is, maakt het niet veel uit dat het zich afspeelt in een cliché stad. Er wonen veel mensen in New York en New York is nu eenmaal een wereldstad, dus dat veel verhalen zich daar afspelen is niet erg gek.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Seattle is een soort van New York, wordt er ook vaak mee vergeleken. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Zo lastig allemaal, hahaha.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik ga voor Miami, hahhaa.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    Ik ga voor Miami, hahhaa.

    Nice(;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…