• Houd je van draken (en wie houd er nu niet van draken?) en ben je geïnteresseerd in Azië of ben je gewoon op zoek naar een verhaal vol onbekende mythologische wezens? Dan heb ik het verhaal voor je!

    Draken brengen geluk



    Nuo woont in een klein bergdorpje in het machtigste land van de wereld: Minzu. Dit land wordt onder andere bewoond door draken, waarvan wordt geloofd dat ze geluk brengen en geneeskrachtige magie bezitten. Als in haar dorp de pest uitbreekt, wordt ze door haar adoptieve oma, de leider van het dorp, gevraagd op zoek te gaan naar de rode draak die volgens de legenden het dorp beschermd. Maar deze draak is al jaren niet gezien en heeft zich teruggetrokken in de bergen. Nuo begint aan een lange en gevaarlijke reis om de draak te vinden en haar dorp te redden. Maar ook de drakenkeizerin, de keizerin van het rijk, heeft gehoord van haar zoektocht en doet een beroep op haar om het rijk te helpen verlossen van de op tijgers rijdende stam die zint op de rijkdommen van het land. Ze komt voor een moeilijke keuze te staan. Moet ze haar dorp en iedereen waar ze van houdt redden of het rijk? Voor beide tikt de klok.


    Cover door DreamerN

    [ bericht aangepast op 6 april 2015 - 18:45 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Voorwoord en Proloog


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Klinkt interessant

    Na je voorwoord en proloog te hebben gelezen, heb ik een abo genomen. Mij lijkt het een interessant verhaal.


    Physics is awesome

    Hoofdstuk 1


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 2


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Heb je toevallig ooit Kemono no Souja Erin gezien? Daar doet je beschrijving me een beetje aan denken. :3
    Anyway, ik denk dat ik eerst maar eens je andere verhaal moet uitlezen voordat ik overweeg hieraan te beginnen, hehe. Het klinkt wel interessant.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Heb je toevallig ooit Kemono no Souja Erin gezien? Daar doet je beschrijving me een beetje aan denken. :3
    Anyway, ik denk dat ik eerst maar eens je andere verhaal moet uitlezen voordat ik overweeg hieraan te beginnen, hehe. Het klinkt wel interessant.


    Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant. Is het een anime?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    AsamiSato schreef:
    (...)

    Nooit van gehoord, maar het klinkt wel interessant. Is het een anime?


    Ja. ^^
    Er komen geen draken in voor, maar wel Beastlords, een soort gigantische vogels met een wolvenhoofd. Het verhaal gaat over een meisje dat natuurlijk de enige is de bevriend raakt met een Beastlord en er is een koningin die beschermd moet worden tegen een leger dat rijdt op Touda, een soort grote reptielen (aan het einde, tenminste, want eerst wordt ze juist dóór die Touda beschermd, maar goed). Jouw verhaal zal vast heel anders zijn, maar in grote lijnen herinnerde het plot me aan de anime, al kan dat er ook aan liggen dat ik door mijn zusje word gedwongen de anime te kijken in een soort marathon en ik er op dit moment daarom voortdurend aan denk. We moeten nog vier afleveringen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ja. ^^
    Er komen geen draken in voor, maar wel Beastlords, een soort gigantische vogels met een wolvenhoofd. Het verhaal gaat over een meisje dat natuurlijk de enige is de bevriend raakt met een Beastlord en er is een koningin die beschermd moet worden tegen een leger dat rijdt op Touda, een soort grote reptielen (aan het einde, tenminste, want eerst wordt ze juist dóór die Touda beschermd, maar goed). Jouw verhaal zal vast heel anders zijn, maar in grote lijnen herinnerde het plot me aan de anime, al kan dat er ook aan liggen dat ik door mijn zusje word gedwongen de anime te kijken in een soort marathon en ik er op dit moment daarom voortdurend aan denk. We moeten nog vier afleveringen. :'D


    Wauw, lijkt er inderdaad op. Maar ik kan je verzekeren dat mijn keizerin zichzelf wel redt. Ik mag natuurlijk niet te veel weggeven, maar het klinkt leuk. Mocht ik een gaatje in mijn schema vinden, zal ik er naar op zoek gaan.

    (*dramatische zucht* denk je eens origineel te zien, is er natuurlijk al een anime van)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 3


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 4


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 5


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 6

    Nu met nieuwe cover, met dank aan DreamerN


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoofdstuk 7


    Rest in Peace, Son of Gondor