Ik, info komt! x
Hoofdrol of Vriendin;
naam; Harlow
leeftijd: 16
tekstje:
Hoii Iedereen,
Ik ben dus Harlow en ben 16 jaar oud. Ik heb bruine ogen en blonde haren. Vroeger woonde ik nog bij mijn ouders, maar nu ... alleen in een hotel. Mijn ouders hebben me op straat gezet, weliswaar met genoeg geld, maar ze willen me nooit meer zien. Mijn vriendinnen bestempelen me als lief, koppig, arrogant geworden [door mijn straatleven], maar wel betrouwbaar. Ik hou superveel van dansen, mijn vriendinnen, tv kijken, muziek en ga zo maar verder >< Vroeger speelde ik ook gitaar, maar die heb ik niet kunnen meenemen, dus is het nu al een heel eind geleden. Ik ben wel blij dat mijn vriendinnen me niet in de steek hebben gelaten, anders had ik niemand meer. Maarja, ik moet nu gaan... Bye! <33.
Info voor vriendin;
Hoii Mensjes,
Ik ben Harlow en ben zo ongeveer 16 jaar oud ^^ Ik woon samen met mijn ouders en met mijn kleinere broertje. Ik heb blauwe ogen en bruin haar en ben 1.76m groot. Dus best wel nog lang niet? >< Mijn vriendinnen zeggen dat ik lief, betrouwbaar, eigenwijs en een tikkeltje koppig. Een van mijn vriendinnen is al een tijdje geleden op straat gezet door haar ouders en ik vind het echt supererg voor haar! Maar ik laat mijn vriendinnen niet in de steek. "Friends for life!" ^^ Ik hou van tekenen, schrijven, muziek beluisteren, tv kijken en met mijn vriendinnen brielen Maaruh, ik moet ervandoor, Bye! <33.
wrm die rol; Omdat je quiz echt super is! En ik hem wel origineel vind
leuk ofg nie; Jaaah! <33.
What you see, is what you get.