Je hebt wel al lekker veel reacties, maar toch ga ik ook maar een poging wagen.
Naam: Karin
Leeftijd: 20
Verleden/Tegenwoordige tijd: Ik vind het allebei niet erg, maar ik schrijf het meeste in verleden tijd.
Vertelstandpunt: Ik vorm. Ik schrijf ook wel in de hij/zij vorm, maar dat is nog maar een uitprobeersel, haha.
Idee (niet verplicht): Hoewel ik wel een paar ideeën heb, lijkt het me toch fijner om samen iets te bedenken.
Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story): Romantisch Misbruikt - Ziam, dit is al een wat 'oudere' story van mij. What do you think about that? - Zarry, dit is één van mijn meest recente verhalen, dit is dan ook een cadeautje voor één van mijn vrienden op Q. In dit verhaal wordt er in het Engels gesproken, maar de rest is gewoon in het Nederlands. Dit doe ik niet altijd, normaal gezien schrijf ik of alles in het Engels of alles in het Nederlands. Ook heb ik met Samantha (Orientation) Give me more than this -Ziam en nog een paar andere stories geschreven (waaronder het vervolg verhaal: Our Darkest times). In deze verhalen schrijf ik vanuit Pov Zayn. Sorry als je niet van Bromances houdt, want ik heb geen onbekende personen verhalen die ik geschreven heb op Q staan om je iets van mijn schrijfervaring/schrijfstijl te laten zien, excuses hiervoor.
Schrijfervaring: Ik schrijf al vanaf dat ik elf jaar oud was, en godzijdank ben ik sinds die tijd ontzettend verbeterd. Ik heb al samen geschreven met meerdere co-auteurs (Waardoor uit sommige mooie vriendschappen zijn gekomen). ^^
Voorkeur: (Fanfictie of niet en wat): Het liefste schrijf ik over One Direction en dan nog het liefste bromances (voor het geval je het nog niet doorhad haha), maar ik wil ook best over Harry Potter schrijven (dan moet ik binnenkort wel even mijn geheugen opfrissen, want ik heb niet alles onthouden qua spreuken en zo). Ook sta ik geheel open voor onbekende personen. Ik schrijf hier namelijk ook wel eens over, maar dat post ik niet op Quizlet.
[ bericht aangepast op 14 feb 2015 - 13:15 ]
If you don't understand my silence, you will never understand my words.