• Een tijdje terug heb ik via m'n instellingen aangepast dat ik geen nieuwsbrief meer via e-mail wil ontvangen, omdat ik deze toch telkens op de site lees en m'n inbox nog amper check. Maar toch is het telkens zo dat ik nog altijd die nieuwsbrief via e-mail ontvang en eigenlijk vind ik dat best vervelend. Ik heb enkele keren opnieuw gecheckt of het niet weer aangevinkt stond om het te ontvangen via mail, wat niet zo was. Het is nu wel dat de nieuwsbrief in m'n ongewenste berichten terecht komt en niet meer via postvak in. Kan hier iets aan gedaan worden?


    16 - 09 - '17

    Euh, iemand?


    16 - 09 - '17

    Sorry, geen idee. Misschien moet je dat even melden bij een administrator?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Sorry, geen idee. Misschien moet je dat even melden bij een administrator?


    Ik heb het al eens enkele keren bij een mod gemeld, maar daar heb ik geen reactie van gekregen. Bedankt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 23:52 ]


    16 - 09 - '17

    Het enige waar ik aan kan denken, is dat sinds een gehele periode de nieuwsbrief op een andere manier gedaan wordt dan tegenover bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Dat is een nieuw systeem en dat werd eerst uitgeprobeerd met de laatste 100 online en dan werd dat opgetrokken.
    Misschien dat het aan dit nieuw systeem ligt, dat die vinkjes niet aan het nieuwe systeem is gelinkt, maar aan het oude.

    Ik zal het doorgeven aan Rutger want volgens mij kan de rest van de crew niet helpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Het enige waar ik aan kan denken, is dat sinds een gehele periode de nieuwsbrief op een andere manier gedaan wordt dan tegenover bijvoorbeeld 2 jaar geleden. Dat is een nieuw systeem en dat werd eerst uitgeprobeerd met de laatste 100 online en dan werd dat opgetrokken.
    Misschien dat het aan dit nieuw systeem ligt, dat die vinkjes niet aan het nieuwe systeem is gelinkt, maar aan het oude.

    Ik zal het doorgeven aan Rutger want volgens mij kan de rest van de crew niet helpen.


    Dat kan.

    Bedankt!


    16 - 09 - '17

    Volgens mij kan inderdaad Rutger dit alleen verhelpen dat je het via Quizlet uitzet, maar ik weet wel dat je je echt kan afmelden voor de nieuwsbrief via email. Dit moet je alleen via de email zelf doen en niet via Quizlet. Ik heb daar ooit eens per ongeluk op gedrukt en toen kreeg ik geen nieuwsbrief meer in mijn inbox. Er staat onderin het mailtje als het goed is een tekstje zoiets als "Wil je de nieuwsbrief niet meer ontvangen via mail? Klik dan hier!"
    Als je nog een nieuwsbriefmail hebt, kun je dat eventueel proberen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb even je account bekeken en daar staat idd netjes aangegeven dat je geen nieuwsbrief per mail wilt ontvangen. In de code zie ik geen fouten staan wat zou verklaren waarom je de nieuwsbrief toch zou ontvangen.

    Zou het kunnen dat je (of iemand anders) je ook op Q hebt aangemeld met een forwardadres en dat je op die manier de nieuwsbrief ontvangt?

    Zou je de nieuwsbrief kunnen forwarden naar info@quizlet.nl? Dan kan ik het nader onderzoeken.


    Dit is mijn signature...

    Jingim schreef:
    Volgens mij kan inderdaad Rutger dit alleen verhelpen dat je het via Quizlet uitzet, maar ik weet wel dat je je echt kan afmelden voor de nieuwsbrief via email. Dit moet je alleen via de email zelf doen en niet via Quizlet. Ik heb daar ooit eens per ongeluk op gedrukt en toen kreeg ik geen nieuwsbrief meer in mijn inbox. Er staat onderin het mailtje als het goed is een tekstje zoiets als "Wil je de nieuwsbrief niet meer ontvangen via mail? Klik dan hier!"
    Als je nog een nieuwsbriefmail hebt, kun je dat eventueel proberen.


    Dat heb ik nog niet geprobeerd, bedankt voor de tip.


    16 - 09 - '17

    Rutger schreef:
    Ik heb even je account bekeken en daar staat idd netjes aangegeven dat je geen nieuwsbrief per mail wilt ontvangen. In de code zie ik geen fouten staan wat zou verklaren waarom je de nieuwsbrief toch zou ontvangen.

    Zou het kunnen dat je (of iemand anders) je ook op Q hebt aangemeld met een forwardadres en dat je op die manier de nieuwsbrief ontvangt?

    Zou je de nieuwsbrief kunnen forwarden naar info@quizlet.nl? Dan kan ik het nader onderzoeken.


    Nee, geen forwardadres. Momenteel heb ik ook geen nieuwsbrief in mijn postvak staan, dus die kan ik helaas niet doorsturen. Als ik de volgende keer de nieuwsbrief weer ontvang zal ik het eerst proberen zoals Jingim het voorstelde en anders zal ik hem naar quizlet sturen. Heel erg bedankt!


    16 - 09 - '17

    Het is denk ik opgelost, ik ontvang niks meer.


    16 - 09 - '17

    Ik had best met je willen ruilen hoor. Ik krijg nooit de nieuwsbrief terwijl ik het wel aan heb staan. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grandfather schreef:
    Ik had best met je willen ruilen hoor. Ik krijg nooit de nieuwsbrief terwijl ik het wel aan heb staan. :Y)


    Oei xp


    16 - 09 - '17

    -> Slotje op aanvraag.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."