• Gott, ik haat me vriendin focking echt, ze steelt me muziek en doet me na met stijl, ze steelt ook mijn zinnen ARGG i hate it, hebben jullie dat nou ook?, me ouders zeggen dat Omdat ze turk is en bijna niets mag dat ze mij als voorbeeld neemt, dus eigenlijk heb ik een soort fan mrja.

Ice-cream Rockt more than you x3

Jup, ik weet wat je ermee bedoelt. Mijn vriendin begint owk heel anders te doen, sinds ze nu een lief heeft. Ze neemt mijn styl, muziek,... over o_O Ik vind het fucking kak..

What you see, is what you get.

Als vrienden moet je daarover openlijk kunnen praten?

No growth of the heart is ever a waste

Ohmagod! Ik heb dus een vriendin. Ze liep me vorig jaar de hele tijd achterna. Wat zeg ik? De vorige 2 jaar! En nu opeens haat ze mij =S En doet ze me wel na op een Arrogante Bitchy Manier die ik niet mag.

Als vrienden moet je daarover openlijk kunnen praten?

tja met haar valt niet te praten, ik en me ander vriendin deden melig op msn over tom, dat mijn nicht een naakte poster van hem had en ze flipte meteen had ze ruzie met ons, en ze geeft toch niet toe dat me na doet, kutwijf

Ohmagod! Ik heb dus een vriendin. Ze liep me vorig jaar de hele tijd achterna. Wat zeg ik? De vorige 2 jaar! En nu opeens haat ze mij =S En doet ze me wel na op een Arrogante Bitchy Manier die ik niet mag.

mensen zijn nogal leveloos, mann ik ben blij als ik van school af ga en dat ik haar never nooit meer zie als ik later in duitsland ga wonen

(...)

mensen zijn nogal leveloos, mann ik ben blij als ik van school af ga en dat ik haar never nooit meer zie als ik later in duitsland ga wonen

Mygod, me 2. Ik ga mee naar duitsland x'D wil ik ook heen.

En nee, ik word niet een Fan ^^

(...)

Mygod, me 2. Ik ga mee naar duitsland x'D wil ik ook heen.

En nee, ik word niet een Fan ^^

aaah coowl dan mag ik jou, gaan we samen in duitsland wonen, lekkr gezellig:D

(...)

aaah coowl dan mag ik jou, gaan we samen in duitsland wonen, lekkr gezellig:D

Is goed ;] gaan we wel even bij mijn liefete Tomtrommel & BillBlik langs toch? ^^

(...)

Is goed ;] gaan we wel even bij mijn liefete Tomtrommel & BillBlik langs toch? ^^

ja natuurlijk, aah coowle bijnamen mijn bijnamen voor hun zijn Tominie en Billiebloemkool!!!

(...)

ja natuurlijk, aah coowle bijnamen mijn bijnamen voor hun zijn Tominie en Billiebloemkool!!!

Whaa x'D

Het zijn gewoon Koele Bijnaam Mensen <33
    Maarja, ik wil nu igg wel naar duitsland. K word hier hélémaal gék van me ouders.

<333

(...)

Whaa x'D

Het zijn gewoon Koele Bijnaam Mensen <33
    Maarja, ik wil nu igg wel naar duitsland. K word hier hélémaal gék van me ouders.

<333

ja ik ook, drm wil ik er ook gaan wonen lkkr ver van me parents yeaaaah, somige denken meteen oo je wilt daar wonen omdat TH daar woont. nou echt niet ben kwart duits dus ik heb een redenxD

(...)

ja ik ook, drm wil ik er ook gaan wonen lkkr ver van me parents yeaaaah, somige denken meteen oo je wilt daar wonen omdat TH daar woont. nou echt niet ben kwart duits dus ik heb een redenxD

Nou ik ga gewoon met jou mee x] Dus ik heb ook een reden ^^

Dat is inderdaad irritant ja XD

Life is hard and then we die

(...)

Nou ik ga gewoon met jou mee x] Dus ik heb ook een reden ^^

yeaah dat rocks

(...)

yeaah dat rocks

Gezellig. Of we gaan gewoon bij Blik en Trommel wonen =D