Lieve Q'ers,
Ik denk dat jullie aan de hand van de titel wel hebben kunnen raden wat er is gebeurd, maar hier toch het hele verhaal:
Ik heb iets meer dan drie maanden met een hele lieve jongen gehad. Hij heeft me die tijd ontzettend verwend en heel erg blij gemaakt, maar zit de laatste tijd een beetje met zichzelf in de knoop. Omdat hij het niet langer aan kon zien dat ik er ook last van had - hij wil zijn drama niet op mijn schouders leggen en kon het niet handelen om mij verdrietig te zien - heeft hij het vandaag uitgemaakt, waarna we samen een uur hebben liggen huilen in mijn bed, omdat we geen van beiden wilden dat het uit ging maar het stiekem wel een beetje de verstandigste keuze was.
Ik had het al een beetje aan zien komen, maar toch is het zwaar klote. Ik heb de hele middag last van spontane huilbuien en voel me gewoon ronduit kut. Ik schrijf dit niet voor medelijden - dat heb ik al genoeg - maar wel voor tips. Weten jullie - buiten ijs en loads of chocolate - goede remedies tegen liefdesverdriet?
Liefs,
Etaine.
For those I love, I will sacrifice