• Hello!
    Heeft het bij jullie ook al gesneeuwd? Bij mij wel ;3
    Ik ontdekte toen ik, samen met mijn broertje, de hond uit wilde laten dat er een laagje sneeuw lag. We waren naar de vaste plek gelopen waar we met de hond altijd heen gingen en daar lag, op het pad van asfalt een laagje sneeuw die nog helemaal vers was. Voor we het wisten waren we als kleine kinderen tekeningen in de sneeuw aan het maken. Ik heb in geen tijden zo erg gelachen.


    26 - 02 - '16

    Origineel. Bij ons lag een beetje sneeuw vanmorgen.


    16 - 09 - '17

    Waar ik op kot zat, lag een dikke 15cm sneeuw en het lag er in de vroege namiddag nog steeds en toen ik thuis aan kwam, was er daar nergens nog sneeuw te bekennen, daar had het veel minder gesneeuwd en dat was al gesmolten.
    Maar ik ben zo creatief niet dat ik tekeningetjes maak. Een simpele sneeuwpop will do, en als die geluk heeft, vind ik nog wel een wortel als neus. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ik vind het een hele leuke kat. Bij ons lag er ook wat, al was het vandaag vooral een soort ijslaag. Een paar dagen geleden hadden we wel al een keer echte sneeuw en toen heb ik op verschillende plaatsen smileys achtergelaten. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, ahw. (: Hier in Hilversum is er niets gevallen, gelukkig.


    ars moriendi