• Want de 21ste ben ik een tweejarige Quizletpeuter geworden! Dat staat veel mooier op m'n profiel, vind ik persoonlijk, dan dat één jaar. Nu voel ik me groot. Of well, klein, want twee jaar is niets vergeleken met de zeven jaar (of tien jaar) van sommigen, lol.



    Er moest wel taart zijn, want wat is een feest zonder taart? Hoe lang zitten jullie hier al? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha die taart komt van de bakker van bij mijn school van vroeger. Daarnaast worst noooo ever


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Toen ik die titel zag, dacht ik even dat iemand per ongeluk iets van het off-topic in het stamcafé had gezet. (krul)

    Maar gefeliciteerd met je twee jaar en twee dagen! Nog maar twee jaartjes en je Q-account mag voor het eerst naar school. ^^
    Ik ben hier nu vier jaar, acht maanden, één week en vijf minuten, volgens mijn statistieken.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:23 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    Gefeliciteerd!

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:25 ]


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Toen ik die titel zag, dacht ik even dat iemand per ongeluk iets van het off-topic in het stamcafé had gezet. (krul)

    Maar gefeliciteerd met je twee jaar en twee dagen! Nog maar twee jaartjes en je Q-account mag voor het eerst naar school. ^^
    Ik ben hier nu vier jaar, acht maanden, één week en vijf minuten, volgens mijn statistieken.


    Sorry, ik denk dat ik begint te houden van overdramatische topictitels, lol. En over een half jaar al, dan mag ik naar het peuterklasje! Of toch hier in België, hehe. However, ik heb van mijn statistieken geleerd dat ze nooit helemaal kloppen. Op een bepaald moment zat ik een jaar, twaalf maand, een week en zes dagen op Q, lol. Vraag me niet hoe dat kan. :'D

    @Avarosa: Lol, da's toevallig. ^^
    @Thunderstruck: Yush! Most awesome no ever. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)
    @Thunderstruck: Yush! Most awesome no ever. ^^


    I prefer this one

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 18:34 ]


    26 - 02 - '16

    Nee... Leah....Hoe kun je?!

    Congrazulas, tho


    wat was dit ookalweer

    Congraaatz!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Gefeliciteerd! Ik zit hier al meer dan drie jaar.


    16 - 09 - '17

    Tigresse schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    Ik zit hier nu al iets meer dan vier jaar!(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Gefeliciflapstaart! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeeeliiiciiteeeerd

    Volgend jaar december vijf jaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Happy Q-B-day ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Gefeliciteerd!
    Zelf zit ik hier alweer 6 jaar 12 maanden 3 weken en 3 dagen -> Dat is toch 7 jaar?


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Thunderstruck schreef:
    (...)

    I prefer this one



    DEZE KAT IS BANG, NIET LEUK !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!