Ik zit in het vijfde leerjaar van de basisschool, ik krijg les van juf M, meester J en juf C.
Elke dinsdag hebben wij integratie dan word je in een groep gedeelt en ga je met die groep naar een andere klas
Smiddags eet ik warm op school daar is er toezicht van E als we klaar zijn met eten houd ze toezicht op de speelplaats tot 13 uur
Het gebeurde in de speeltijd waar zij toezicht houde
Ik zat met d.s (zij is altijd gemeen tegen mij, ik haat haar en hetzelfde omgekeerd), d.b, c en y juffrouwtje te spelen
Opeens hing ik achter een jojo en toen ik terug kwam waren ze even aan het overleggen over het spel
Ik kwam erbij staan maar d.s duwde me de hele tijd weg terwijl ik nog meedeed
Toen duwde ik haar terug en toen ging ze naar E
Die kwalm dan en zij dat ik niet met hun mocht spelen maar met mijn jojo moest
Toen zatik in een hoekje te jojen en ik ging bijna huilen
En d.s en tot mijn grote verbazing ook d.b zaten de hele tijd vrolijk naar mij te zwaaien
Sinds dat moment was ik geen vriendin meer met d.b c en y
Toen kon ik het niet meer uithouden en ging naar toilet nummer 5 daar ga ik altijd uithuilen als er iets is
Tijdens de integratie kwam meester J naar mij toe en zij dat E tegen hem had gezegd dat ik tijdens de mediiagspeektijd bijna altijd alleen zit
Ik ontkende alles zodat ik geen broplemen zou krijgen.
Kun je dat geloven?
Ze zij zelf dat ik niet meer met hun mocht spelen en dan zegt ze dat ik daar alleen zat voor de zoveelste keer terwijl dat eigenlijk jaar schuld was.
Dat is toch niet normaal?
You are my piece of paradise.