Sommige mensne van mijn school,die al een paar verhalen gelezen hebben, vinden dat ik goed kan schrijven.
Is dat waar of niet?
Edit; Pour de peeps die nog niets gelezen hebben van mij; http://www.quizlet.nl/serie/10349/ltfont-colordarkredgtvervolgloze-verhalenltfontgt/
kies er maar eentje
- Home
- Forum
- Quizzen promoten
- Goed schrijven?
Goed schrijven? - Quizzen promoten
-
5 nov 2008 - 18:295 nov 2008 - 18:30
Ik heb nog nooit iets van je gelezen..
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
5 nov 2008 - 18:305 nov 2008 - 18:31ik zou eens iets van je lezne.
'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
5 nov 2008 - 18:31dude ik sal mr is wat meer vn je gaan elsen xp
mr ik heb wel wat vn je gelesen en da was mooi xP << mr ik lees haast nooit meer Sa's en verhalen enz. alleen die van Ivy leesk op het moment xPWe can only learn to love by loving.
5 nov 2008 - 18:315 nov 2008 - 18:32dude ik sal mr is wat meer vn je gaan elsen xp
mr ik heb wel wat vn je gelesen en da was mooi xP << mr ik lees haast nooit meer Sa's en verhalen enz. alleen die van Ivy leesk op het moment xP
Aduh ik ben ook goed,.^^.[/niet maar oke]'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.
5 nov 2008 - 18:34(...)
Aduh ik ben ook goed,.^^.[/niet maar oke]
ben je wel
en o ja.. xP k ben ook gisteren weer begonne met het lesen vn de serie vn eva xPWe can only learn to love by loving.
5 nov 2008 - 18:385 nov 2008 - 18:48dueh!!
ik volg zo 1 serie van je
en die rest moet ik nog eens gaan doen x'D
maar ik moet zelfs die van men bf nog inhalen
maar, je kan dus prachtig schrijven he!
hvj <3Sarah; Boefke is nen heten beer!
5 nov 2008 - 18:49dueh!!
ik volg zo 1 serie van je
en die rest moet ik nog eens gaan doen x'D
maar ik moet zelfs die van men bf nog inhalen
maar, je kan dus prachtig schrijven he!
hvj <3
welke serie doe je?
die over Tom?5 nov 2008 - 18:51(...)
welke serie doe je?
die over Tom?
wat d8 je anders
maar als je zo'n nieuw deel maakt, ga ik waarschijnlijk weer eerst zo de vorige 2 moeten maken, omdat ik anders niet meer weet hoe het ging, en dat heeft niks met jouw te maken ofzow, maar met mijn korte geheugen en het feit dat er zo'n spamkindje (RebeliousMe) op quizlet zit, en die zo ong. 15 serie's heeft, en ik die allemaal maak
maar ja, die van tom volg ik dusSarah; Boefke is nen heten beer!
5 nov 2008 - 19:14(...)
wat d8 je anders
maar als je zo'n nieuw deel maakt, ga ik waarschijnlijk weer eerst zo de vorige 2 moeten maken, omdat ik anders niet meer weet hoe het ging, en dat heeft niks met jouw te maken ofzow, maar met mijn korte geheugen en het feit dat er zo'n spamkindje (RebeliousMe) op quizlet zit, en die zo ong. 15 serie's heeft, en ik die allemaal maak
maar ja, die van tom volg ik dus
ik ben met die gestopt5 nov 2008 - 19:27(...)
ik ben met die gestopt
NEEE!!
daarom da je nii verder deed!Sarah; Boefke is nen heten beer!
5 nov 2008 - 19:29(...)
NEEE!!
daarom da je nii verder deed!
uhu, maar allen jij maakte die en ik wou meer peeps die maken
dus als jij 30 peeps vind die die willen maken dan zet ik hem er trg op5 nov 2008 - 19:30Jij kan dingen in ieder geval goed verwoorden.
Life is hard and then we die