• Ik kom mijn username op een hoop plekken tegen, maar dit was toch wel de meest onverwachte tot nu toe. :')
    Duuus, ik zit op Tumblr, waar niemand mij kent onder de naam Square en ik de tag van de serie Atlantis volg. In Atlantis is er een personage dat Pythagoras heet en een obsessie heeft met driehoeken. Iemand die regelmatig in de Atlantis tag op Tumblr post is daarom bezig een verhaal te schrijven dat Square heet, als een soort woordgrapje. Allemaal prima, natuurlijk, maar het leidde ertoe dat ik net een post tegenkwam die was getagged als #I'm not saying this is a teaser for Square #but this is absolutely a teaser for Square #hehehe en waarvan de inhoud eindigde op:

    and Pythagoras deepthroating -flowersmileyding dat populair is op Tumblr-

    Ik moet heel eerlijk zeggen dat er een hoop dingen zijn die me waarschijnlijk lijken in mijn toekomst, maar dit is een teaser voor mijn leven die ik niet had zien aankomen. :W

    Oké, dat was mijn spannende verhaal voor vandaag. Vertel me over jullie username problemen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    voel je je niet soort van vereert?

    You are famous Square hahahaha


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hehe, da's een leuke verrassing! ^^

    hahaha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Haha, goed verhaal :Y)

    Mijn spannendste vandaag tot nu toe is dat ik een complete badass ben. Ik heb de wekker om tien uur gezet, maar ben bewust, tot minstens kwart voor elf blijven liggen!
    Het was alleen niet zozeer badass, als niet zo slim.


    Tijd voor koffie.

    Hahaha genius x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En volgens mij kwam ik jou laatst tegen op Tumblr toen ik op Oliver Wood zocht. Alleen zag ik jouw bekende vierkant bij twee verschillende usernames, so that was confusing.

    Maar nja, mijn username is dus een boek maar dat levert eigenlijk nooit veel problemen op


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha, dat is echt geweldig. Oh wauw, well done Inge XD


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Blitzen schreef:
    voel je je niet soort van vereert?

    You are famous Square hahahaha


    Nah, dat ze Times Square naar me hebben vernoemd is toch wel de hoogste eer die ik kon krijgen. Nu maakt niets meer indruk op me. :Y)



    Kvatch schreef:
    Haha, goed verhaal :Y)

    Mijn spannendste vandaag tot nu toe is dat ik een complete badass ben. Ik heb de wekker om tien uur gezet, maar ben bewust, tot minstens kwart voor elf blijven liggen!
    Het was alleen niet zozeer badass, als niet zo slim.


    Go you! :'D
    En geen zorgen, er zijn mensen die nog minder slim zijn dan dat. Ik moest gisteren om kwart over negen weg, dus ik had mijn moeder gevraagd me om acht uur wakker te maken en had mijn wekker om half negen gezet, voor de zekerheid. Op een of andere manier kreeg ik het alsnog voor elkaar om weer in slaap te vallen en om twaalf over negen opnieuw wakker te worden. Maar het verhaal heeft een happy end, want ik was nog op tijd waar ik moest zijn ook.



    Spotgaai schreef:
    En volgens mij kwam ik jou laatst tegen op Tumblr toen ik op Oliver Wood zocht. Alleen zag ik jouw bekende vierkant bij twee verschillende usernames, so that was confusing.

    Maar nja, mijn username is dus een boek maar dat levert eigenlijk nooit veel problemen op


    Haha, dat is heel goed mogelijk. :'D Ik heb het vierkant voor meerdere blogs gebruikt op Tumblr, maar op dit moment moet je itwoodbeprefect hebben, want dat is mijn main en de enige waar ik nog actief mee ben.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan