• Ook wel bekend als “Percy is een alleenstaande vader en zijn bemoeial van een dochter is vastbesloten hem te koppelen aan haar knappe basisschoolleraar (wat eigenlijk heel misschien al niet meer nodig is)”-AU. Bevat ijsberen die geen zonnebrillen dragen, chocokikkers die op een creatieve manier gebruikt worden bij het bakken en het schoolreisje van de eeuw. Je bent gewaarschuwd.


    “The second principle of magic: things which have once been in touch with each other continue to act on each other at a distance after the physical contact has been severed.”
    - James G. Frazer


    De link.

    Een van mijn goede voornemens voor 2015 is SCHRIJVEN, in caps, dus hier mijn eerste poging tot een nieuw verhaal in wat voelt als een eeuwigheid. Als dit af is zal het ongeveer vijftien hoofdstukken bevatten (op voorwaarde dat mijn planning niet overboord springt en mij eenzaam achterlaat, natuurlijk). Ik heb iets meer dan de helft daarvan al geschreven, wat hopelijk betekent dat ik alles vrij snel achter elkaar zal kunnen posten. ^^

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 0:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit klinkt echt echt heel leuk, maar ik kan geen bladwijzer plaatsen D:
    Achja, dan maar een abo x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Jaaaa! Deze was van november 2014, toch? Eindelijk. :9~


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Polo schreef:
    Dit klinkt echt echt heel leuk, maar ik kan geen bladwijzer plaatsen D:
    Achja, dan maar een abo x'D


    Ah, wat stom, ik had het eerste hoofdstuk nog niet geactiveerd. Nu wel, dus je kunt je abo vervangen door een bladwijzer, als je wilt. :'D



    Wiarda schreef:
    Jaaaa! Deze was van november 2014, toch? Eindelijk. :9~


    Nee, ik geloof het niet? Wow, ik weet al helemaal niet meer wat ik voor NaNo schreef. Ik weet alleen dat het niet af was. :x Voor Camp NaNo was ik bezig met Wolfstar, dacht ik, en in november waarschijnlijk OP? Um. Het was niet dit verhaal, want hiervoor heb ik pas zo'n 7k.
    Ik heb het hier wel over gehad in het Perciver topic, dus daar zou je het van kunnen herkennen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yay, dankje! (Ik want altijd tot een verhaal afhelpen is en dan ga ik het paf lezen, vandaar. ^^)


    Deep inside, I've never felt alive