• Nou laat ik maar meteen met de deur in huis vallen: Ik wil graag via de appstore een boek lezen 'het huis van de nacht - onthuld', omdat de bieb er meestal vijf maanden of meer over doet om de laatst uitgekomen boeken te krijgen als op het huis van de nacht aankomt -.- Nu vroeg ik me af hoe het met die proefversie zit, kun je daarmee gewoon het hele boek lezen mits je het programma niet afsluit of heb je maar een bepaald aantal dagen of is het zo dat je maar een bepaald aantal pagina's kan lezen? De proefversie is namelijk gratis en als je er een paar dagen de tijd voor hebt dan kan ik hem net zo goed gratis lezen via de proefversie.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vermoed dat je maar een bepaald aantal pagina's kunt lezen, want dat is logischer dan het hele boek aanbieden met een tijdslimiet. Maar ik heb zelf nog nooit boeken op die manier gelezen, dus ik weet het ook niet zeker.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je krijgt de eerste paar pagina's.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Square schreef:
    Ik vermoed dat je maar een bepaald aantal pagina's kunt lezen, want dat is logischer dan het hele boek aanbieden met een tijdslimiet. Maar ik heb zelf nog nooit boeken op die manier gelezen, dus ik weet het ook niet zeker.


    Nou ja ik weet dat ik op vakantie een keer zo'n heel boek als proefversie heb doorgebladerd in een keer (ik was nieuwsgierig) en dat toen ik het einde had bereikt er stond dat ik hem uit had en niet meer terug kon.=') Dus nu vraag ik me af of dat normaal is en of je dan een tijdslimiet hebt.^^ Daarom mijn vraag.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Emrys schreef:
    Je krijgt de eerste paar pagina's.


    Hmmm jammer en vreemd aangezien mijn ervaring haha.=p


    You were born original, don't die as a copy.

    MT, want dat wil ik ook wel eens weten!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Je kan 'm beter downloaden van het internet en dan op de telefoon zetten, denk ik.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je krijgt alleen het eerste hoofdstuk/een paar pagina's.
    Helaas.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Adara schreef:
    Je kan 'm beter downloaden van het internet en dan op de telefoon zetten, denk ik.


    Eens kijken hoe dat moet.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Iemand die een site heeft waar ik 'Het huis van de nacht - verborgen' vandaan kan halen als download? Dan heb ik het nu even over gratis, want anders pak ik bol.com wel.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Niemand?


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik kan hem alleen in het Engels vinden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."