Oké, ik ben echt helemaal gek op de serie Vikings en het leek me best gaaf om hier een MSV/RPG over te maken, mochten er genoeg enthousiastelingen zijn. Ik heb momenteel nog weinig tijd, maar volgende week zal het wel wat rustiger worden.
Ik ben er zelf nog niet over uit of het een RPG of een MSV wordt. MSV vind ik persoonlijk een stuk fijner, maar goed we zullen zien.
Waarschijnlijk, zodat ook mensen mee kunnen doen die de serie niet hebben gezien, zal het gaan over een groep jonge Vikings die naar Engeland afreizen om te roven nu ze weten dat ze ook naar het westen kunnen varen. In een dorp daar nemen ze wat christelijke mannen en vrouwen tot slaven. In het begin zal het erg botsen in de twee groepen (verschillende gedragsvormen, geloven, de positie van vrouwen en slaven in de maatschappij), maar dat kan nog altijd tot iets anders uit groeien.
Degene die Vikings hebben gezien weten natuurlijk wel hoe het allemaal zit, maar voor degene die het onderwerp wel leuk vinden kan ik wel een globale beschrijving maken van de twee volkeren, zodat het enigszins overeen komt.
Ik dacht, ik drop het hier even neer en dan zie ik wel of er meer mensen geïnteresseerd zijn. (:
When time and life shook hands and said goodbye.