Ik ben bezig met een script voor school, maar om mijn karakter zo echt mogelijk te laten lijken heb ik jullie hulp nodig. Zouden jullie vragen kunnen sturen gericht aan Nina - mijn hoofdpersonage - die ik dan kan antwoorden om haar zo te verbeteren?
In het kort
Nina von Dante is 17 jaar, ze leeft in [no name yet] wat een distopie - tegengestelde van een utopie. Deze stad is in verschillende secties verdeeld en elke sectie staat voor een bepaalde leeftijdscategorie. Je gaat dus alleen maar om met die leeftijdscategorie voor je hele leven tot dat je in de doden sectie komt waar iedereen rond dwaalt als een een geest en omdat er maar een bepaald aantal mensen per sectie mogen leven wordt deze eens in de zoveel maanden geleegd. Er is ook een sectie waar alle "mislukkingen" gedumpt worden - criminelen, zieken etc.
Ask away (: als je meer wilt weten over het verhaal, moet je het maar even laten weten.
Dit is trouwens hoe ik Nina me voor stel, als enige in de Stad heeft ze witte haren en groene ogen, de rest hebben bruine haren en blauwe/bruine ogen.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.