•       ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen én een prachtige meid,’ kondigde de dokter aan.
          De kersverse moeder had een brede glimlach op haar gezicht gehad, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou gaan krijgen, ze wist enkel de geslachten niet.


          In Brookmouth, Virginia is al zo’n vijfentwintig jaar wat vreemds aan de gang dat inmiddels een gewoonte geworden is. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, geen enkele eenling, of zelfs drieling in de afgelopen dertig jaar.
          Er zijn dus allemaal verschillende leeftijden die er rondlopen, en mensen met compleet verschillende karaktereigenschappen. Ze hebben allemaal hun eigen leven, het enige dat ze allemaal moeten is iedere zondag naar de kerk om de bidden voor de vruchtbaarheid. (Oké, dat laatste is misschien wat extreem.)

    Iets in die richting uiteraard? Ik moest natuurlijk iets hebben om ze bij elkaar te halen, en zoiets vond ik wel toepasselijk voor een stadje. Betere ideeën zijn uiteraard ook welkom. c:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 20:38 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nu moet ik je toch wel naar waarheid zeggen dat het idee zelf me wel leuk lijkt, alleen die tweelingen spreken me niets aan. Hoogstwaarschijnlijk komt dat doordat ik zelf een tweelingzus heb en het niet fijn vindt om er tevens nog over te lezen / schrijven. Eigenlijk begrijp ik niet wat er aantrekkelijk aan is dat er al meerdere ideeën over zijn geweest, maar prima, ik draaf weer door. Het idee verder vind ik wel interessant, alleen het laat me wel afvragen waarom het precies zo is.
    Had je het verder uitgedacht?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Nu moet ik je toch wel naar waarheid zeggen dat het idee zelf me wel leuk lijkt, alleen die tweelingen spreken me niets aan. Hoogstwaarschijnlijk komt dat doordat ik zelf een tweelingzus heb en het niet fijn vindt om er tevens nog over te lezen / schrijven. Eigenlijk begrijp ik niet wat er aantrekkelijk aan is dat er al meerdere ideeën over zijn geweest, maar prima, ik draaf weer door. Het idee verder vind ik wel interessant, alleen het laat me wel afvragen waarom het precies zo is.
    Had je het verder uitgedacht?


    Het idee draait vooral om de tweelingen, dus dan ben ik wel benieuwd naar wat je dan wel leuk lijkt? En ik begrijp dan inderdaad wel waarom het je niet aanspreekt. Dat is wel een enorm logische reden. Ik wist dus ook niet dat er al meerdere ideeën van geweest waren, op een ander forum had ik hier eens een RPG van en dat liep enorm goed, en daar was het wel vernieuwend. Hier had ik het ook nog nooit gezien, dus vandaar. Ik had verder nog niet echt nagedacht - ik kon dat topic op dat forum ook niet zomaar even terugvinden. Ik had het nog niet uitgewerkt, omdat ik niet wist of er animo naar was. Dan zou dat vanzelf wel komen. Ik vind het altijd zo vervelend ergens tijd in te steken als er uiteindelijk geen vraag naar blijkt te zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het klinkt leuk! Zou je mij een berichtje willen sturen als je deze RPG opent?


    -

    Count me in, klinkt leuk :]


    El Diablo.

    Well, niet om grof over te komen, maar ik wissel de tweelingen even om voor een ander cryptisch gebeuren. Het is glashelder dat er iets mis is, toch vervolgen ze hun leven alsof er niets aan de hand is. Het doet me ietwat denken aan een film die ik ooit eens gezien heb, maar het idee zelf heeft wel wat - dat probeer ik ermee te zeggen.
    Trouwens, het valt geheel te begrijpen dat je eerst wil zien hoeveel ammo ervoor is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mij lijkt het een awesome idee c:


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Braniel schreef:
    Well, niet om grof over te komen, maar ik wissel de tweelingen even om voor een ander cryptisch gebeuren. Het is glashelder dat er iets mis is, toch vervolgen ze hun leven alsof er niets aan de hand is. Het doet me ietwat denken aan een film die ik ooit eens gezien heb, maar het idee zelf heeft wel wat - dat probeer ik ermee te zeggen.
    Trouwens, het valt geheel te begrijpen dat je eerst wil zien hoeveel ammo ervoor is.


    Oh ik snap je wel hoor. c: Ik kan sowieso geen ander cryptisch iets bedenken, en eigenlijk leek het me wel interessant - evenals de anderen die hier reageren. Ik kan het zelf niet plaatsen in een film of wat dergelijks, of in elk geval dat idee, maar dat zou inderdaad best kunnen. Misschien is het onbewust gebeurd of misschien heb ik wel helemaal niet zoiets gezien en was ik zelf ook wel zo creatief, who knows? Jammer dat jij niet mee zult doen in elk geval, maar het valt te begrijpen uiteraard.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kun je me een berichtje sturen zodra je begint? c:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Count me in :'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ambrose schreef:
    (...)
    Oh ik snap je wel hoor. c: Ik kan sowieso geen ander cryptisch iets bedenken, en eigenlijk leek het me wel interessant - evenals de anderen die hier reageren. Ik kan het zelf niet plaatsen in een film of wat dergelijks, of in elk geval dat idee, maar dat zou inderdaad best kunnen. Misschien is het onbewust gebeurd of misschien heb ik wel helemaal niet zoiets gezien en was ik zelf ook wel zo creatief, who knows? Jammer dat jij niet mee zult doen in elk geval, maar het valt te begrijpen uiteraard.

    De tweeling is blijkbaar populair op Q., want ik heb er al ongelooflijk vaak een roleplay over gezien en discussies over gehad, want blijkbaar zijn hier tevens vooroordelen erover.
    Ik bedoel er ook niet mee dat je inspiratie van die film zou hebben gekregen, maar dat het me daaraan liet denken. Je hebt het in elk geval al geopend, dus hopelijk gaat ie goed lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    De tweeling is blijkbaar populair op Q., want ik heb er al ongelooflijk vaak een roleplay over gezien en discussies over gehad, want blijkbaar zijn hier tevens vooroordelen erover.
    Ik bedoel er ook niet mee dat je inspiratie van die film zou hebben gekregen, maar dat het me daaraan liet denken. Je hebt het in elk geval al geopend, dus hopelijk gaat ie goed lopen.


    Oh ik had het dus nog niet gezien, en ik zou ook zeker niet in discussie durven gaan met een tweeling, haha. c: Ik zou geen idee hebben wat die vooroordelen erover waren, maar goed, dat is weer wat anders.
    Nee, zo zag ik het ook niet, ik was gewoon serieus erover aan het nadenken. Maar eigenlijk als je het zo gaat bekijken is het toch wel een uitsprekends iets, dat er iets vreemds gebeurd maar mensen gewoon verder leven en zo, zoals je al zei. Het zou dan ook best kunnen hoor. Ik hoop ook dat hij gaat werken. c: Er doen in elk geval al veel mensen mee, nu nog hopen dat hij niet doodvalt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Misschien doe ik trouwens wel mee, ik zal proberen niet te flippen als ik iets lees wat me niet aanstaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Misschien doe ik trouwens wel mee, ik zal proberen niet te flippen als ik iets lees wat me niet aanstaat.


    Gooi het dan maar lekker in mijn gastenboek, kijken of ik er wat aan kan doen. c: Ik sta open voor gebitch. Haha. Maar leuk als je ook mee gaat doen hoor. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)
    Gooi het dan maar lekker in mijn gastenboek, kijken of ik er wat aan kan doen. c: Ik sta open voor gebitch. Haha. Maar leuk als je ook mee gaat doen hoor. ;D

    Ik ga deze keer expres zo min mogelijk posts / charactersheets proberen te lezen. Tenzij mijn oog ergens op valt wat me niet aanstaat... Dan zijn de rapen gaar.
    Ik zal me echter een poging doen om me in te houden, gezien het jouw roleplay is. Dat wordt GB spammen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Ik ga deze keer expres zo min mogelijk posts / charactersheets proberen te lezen. Tenzij mijn oog ergens op valt wat me niet aanstaat... Dan zijn de rapen gaar.
    Ik zal me echter een poging doen om me in te houden, gezien het jouw roleplay is. Dat wordt GB spammen.


    Haha, ik ben echt enorm benieuwd wat jou dan zo dwars zou kunnen liggen. Zelf kan ik het me natuurlijk moeilijk inbeelden, tenzij er eentje aankomt met de mededeling dat ze met elkaar kunnen communiceren, zelfs wanneer de ander in Verweggistan zit of zo. Of überhaupt al iets in die richting.
    Sowieso mag je altijd je mening laten horen. Maar als je je niet in kunt houden qua woede, daar is mijn GB voor. We moeten het wel voor iedereen leuk houden... zou ik zelf ook prettiger vinden.


    I'm your little ray of pitch black.