• Ik ben bezig met een nieuwe story, maar ik heb nog geen goede titel gevonden :)

    Lang, lang geleden in een universum hier ver vandaan, maakte een veertienjarig meisje een story genaamd 'Door tijd en ruimte'. Vier jaar later kwam ze nog eens kijken op haar oude profiel en ze raakte geïnspireerd door deze oude, vergeten fase in haar leven.

    Voor degenen die dit oude verhaal van mij niet kennen, zal ik het eventjes kort introduceren. 'Door tijd en ruimte' was een verhaal over een zestienjarig meisje, dat kon reizen doorheen de tijd en tussen verschillende universa. Nu ik er over nadenk, lijkt het een beetje op Doctor Who. Ze ging op bezoek tussen de verschillende verhalen van andere users.
    Ik heb besloten mijn verhaal een make-over te geven en verder te zetten op een andere manier.

    Farah, een jonge moslima, heeft de manier gevonden om tussen verschillende dimensies te reizen. Ze kan kiezen waar in de tijd ze zich bevind en in welke dimensie of universum ze is. Ze komt allerlei bekende figuren tegen en botst op tegen fandoms waarvan ze dacht dat ze verzonnen waren.

    Voor fans van bepaalde fandoms: Het is niet noodzakelijk om de hele serie te volgen als je alleen geïnteresseerd bent in een hoofdstuk. Er zijn geen liefdesverhalen of verhaallijnen die je alleen snapt door te volgen. Het is gewoon puur entertainment en er zit geen echt verhaal in.


    Even een korte samenvatting:
    Het gaat over een meisje dat tussen verschillende fandoms reist, zoals Doctor Who, Supernatural, Pirates of the Carribbean...

    Ik hoor graag suggesties, liefst heb ik een Engelse titel. :)


    What would Emma do?

    Dimensional? Ik heb geen idee. Veel succes tho ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet geen titel maar het klinkt cool. Wil je me waarschuwen zodra je het verhaal online zet?


    -

    TheHangingTree schreef:
    Ik weet geen titel maar het klinkt cool. Wil je me waarschuwen zodra je het verhaal online zet?


    She was always looking for more..

    Ik ben voorlopig nog aan het wachten op een beta en daarna zet ik het eerste deel online. Ik zal jullie een berichtje sturen :)


    What would Emma do?

    Offspring schreef:
    Dimensional? Ik heb geen idee. Veel succes tho ^^


    Ik heb Dimension gekozen, mag een slotje op.


    What would Emma do?