• Mama wilt het liefste dat ik me elke week weeg. Nu ben ik in drie maanden tijd een kilo aangekomen. Ik weeg nog steeds gewoon een goed en gezond gewicht en niet richting het overgewicht. Het eerste wat mama zegt. " ja dat had ik al wel verwacht dat je weer bent aangekomen' terwijl dat al lang geleden is. Ik heb al vaker gezegd ze bedoelen het goed maar het maakt mij verdrietig en onzeker wat zij ook weten en ik word er gek van.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wtf. Gewicht kan ook meer zijn doordat je meer vocht vasthoudt. Hoezo maakt ze zich druk om 1 kilo? Ik vind het lichtelijk vreemd van je ouders :X


    Happy Birthday my Potter!

    Idk, als je gewoon op gezond gewicht zit en niet naar overgewicht neigt, vind ik het echt vreemd dat dit van je moeder moet. Ik denk ook niet dat het erg goed is voor je mentale gezondheid en als ik jou was, zou ik er zeker een goed gesprek over hebben met je moeder. Ik zie namelijk geen goede reden waarom dit zou moeten, het is helemaal niet goed voor jouw zelfvertrouwen.


    Your make-up is terrible

    Mijn moeder is een jaar geleden veel afgevallen vanwege haar darmen waardoor ze minder dan mij weegt. Mn broer is lang en weegt ook minder daarom voel ik me altijd al dikker terwjl ik gewoon normale uiterlijk heb. Ja ik kan alleen niet meer sporten maar ik let er wel op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik herken het wel een beetje van mijn moeder, maar dan andersom, ze was bang dat ik te veel af zou vallen. Maak je geen zorgen, ouders maken zich ALTIJD zorgen om je, hoe goed het ook met je gaat ^^ Daar zijn ze ouders voor, en soms moet je ze maar gewoon lekker negeren, want ze slaan af en toe een beetje door. Had jouw moeder vroeger (een beetje) te veel gewicht? Want dan kan ik me voorstellen dat zij bang is dan jij ook die kant op gaat, ze wil niet dat dit jou ook gebeurd. Maar zoals ik al zei, je kan het beste maar gewoon blijven eten en sporten zoals je nu doet, want als je een goed gewicht hebt, mag je daar helemaal trots op zijn :3

    Armitage schreef:
    Ik herken het wel een beetje van mijn moeder, maar dan andersom, ze was bang dat ik te veel af zou vallen. Maak je geen zorgen, ouders maken zich ALTIJD zorgen om je, hoe goed het ook met je gaat ^^ Daar zijn ze ouders voor, en soms moet je ze maar gewoon lekker negeren, want ze slaan af en toe een beetje door. Had jouw moeder vroeger (een beetje) te veel gewicht? Want dan kan ik me voorstellen dat zij bang is dan jij ook die kant op gaat, ze wil niet dat dit jou ook gebeurd. Maar zoals ik al zei, je kan het beste maar gewoon blijven eten en sporten zoals je nu doet, want als je een goed gewicht hebt, mag je daar helemaal trots op zijn :3
    mijn moeder is altijd al aan de magere kant geweest en nu is het net een skelet dus daavoorrhoeft ze geen zorgen te maken en ik heb haar bouw ook


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Starlord schreef:
    Wtf. Gewicht kan ook meer zijn doordat je meer vocht vasthoudt. Hoezo maakt ze zich druk om 1 kilo? Ik vind het lichtelijk vreemd van je ouders :X


    Dit, ja. Ik bedoel, ik kom ook een kilo bij de ene dag en dan ben ik er weer twee kwijt en dan komt er weer ene bij. Je bent niet stabiel op een gewicht. Het kan best wisselen en serieus, om een kilo hoef je je geen zorgen te maken. Het is vrij vervelend van je moeder dat ze je daarom onzeker laat voelen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind het echt naar dat je moeder zo reageert. Het is maar één kilo en als je nog steeds op gezond gewicht zit, dan snap ik het probleem echt niet. Misschien moet je eens met haar rond de tafel gaan zitten en hierover praten? Begrijpelijk dat het je onzeker maakt, je ouders horen niet te zorgen dat je je zo gaat voelen.


    16 - 09 - '17

    IrishNialler schreef:
    (...) mijn moeder is altijd al aan de magere kant geweest en nu is het net een skelet dus daavoorrhoeft ze geen zorgen te maken en ik heb haar bouw ook


    Dan ben ik van mening dat jij je totaal geen zorgen hoeft te maken (:

    Mijn moeder zit te zeuren dat ik te dun ben, nu heb ik wel erg veel ondergewicht maar ik kom nauwelijks aan hoe lui ik ook ben :Y).
    Ik kan me voorstellen dat jij niet op je moeders gezeur zit te wachten, nee. Gewoon negeren en als je een gezond gewicht hebt dan is alles toch helemaal goed? ^-^.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Armitage schreef:
    (...)

    Dan ben ik van mening dat jij je totaal geen zorgen hoeft te maken (:
    nee dat weet ik maar alsnog voel ik me gelijk dikker en slecht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat heb ik ook met mijn moeder gehad (ik heb ook verre van overgewicht) en ik ben een keer flink boos op haar geworden en toen is het gestopt. Dus gewoon zeggen hoe je je voelt. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Sheamus schreef:
    Ik vind het echt naar dat je moeder zo reageert. Het is maar één kilo en als je nog steeds op gezond gewicht zit, dan snap ik het probleem echt niet. Misschien moet je eens met haar rond de tafel gaan zitten en hierover praten? Begrijpelijk dat het je onzeker maakt, je ouders horen niet te zorgen dat je je zo gaat voelen.


    26 - 02 - '16

    Mijn moeder maakt ook geregeld opmerkingen zoals 'zou je dat nu wel eten?' en 'ik denk dat je aan het verdikken bent' terwijl ik dan weer volgens CLB onder het gemiddelde zit. Laat je niets wijs maken meid. Het belangrijkste is dat jij je goed voelt in je vel, dus als je je niet meer wilt wegen iedere keer, kan je dat toch gewoon zeggen?
    Trek je niets aan van zo'n opmerkingen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Een kilo is weinig. Ik weet niet wanneer je gewogen hebt maar in de avond weeg je sowieso zwaarder dan s'avonds en op de dagen voordat je ongesteld moet worden kan je ook nog eens twee kilo zwaarder wegen dan normaal want dan houdt je meer vocht vast. Zo zijn er heel veel redenen waardoor het een kilo zou schelen.


    "Ignite, my love. Ignite."