• Hooi lieverdjes!
    Ik wil dit jaar voor kerstmis mijn cadeautje zelf maken, maar hiervoor heb ik jullie hulp nodig. Ik wil voor mijn vriend allemaal enveloppe's maken, die hij moet openen op specifieke momenten. Dit omdat hij redelijk ver weg woont en we elkaar dus niet vaak kunnen zien.
    Nu heb ik problemen met het vinden van deze specifieke momenten. Op het moment heb ik alleen nog maar:
    - Zijn verjaardag
    - Het moment dat hij de enveloppe's krijgt (waar dan de uitleg in staat)
    - Als hij de sleutel voor ons appartementje krijgt
    - Na een fikse ruzie
    - Als we twee jaar samen zijn
    Hebben jullie nog ideeën? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik betwijfel eerlijk gezegd of hij eraan zal denken een envelop te openen na een fikse ruzie, haha. Maar, eh, is-ie al afgestudeerd (van het middelbaar). Zo niet: Een enveloppe voor dan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Met nieuwjaar.
    Op een moment waarop hij je erg mist.
    Op het moment wanneer de lente weer begint.
    Als hij zich verdrietig voelt.

    Dit is wat ik at the moment kan bedenken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bestaat er hier niet al zo'n topic over..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    Bestaat er hier niet al zo'n topic over..


    Over Bes die om hulp vraag bij een kerstcadeau? Ik betwijfel het.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Rhosgobel schreef:
    Ik betwijfel eerlijk gezegd of hij eraan zal denken een envelop te openen na een fikse ruzie, haha. Maar, eh, is-ie al afgestudeerd (van het middelbaar). Zo niet: Een enveloppe voor dan?


    Ja hij is al afgestudeerd (:
    @ Niphredil: die zijn super leuk! Dankjewel ^^

    @ Phenomenom: Uhm, niet dat ik weet? Is er dan nog iemand die dit idee had?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh, my bad. zal op een andere site zijn geweest.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Rhosgobel schreef:
    Ik betwijfel eerlijk gezegd of hij eraan zal denken een envelop te openen na een fikse ruzie, haha. Maar, eh, is-ie al afgestudeerd (van het middelbaar). Zo niet: Een enveloppe voor dan?


    En hij is wel zo, om een enveloppe te openen na een ruzie (; of toch alleszins niet lang erna.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het wel een geweldig idee. Gawd *_*
    That's so cute omg, feels.

    Maar nee, ik heb geen idee, sorreh :Y)


    wat was dit ookalweer

    Ik weet niet of hij werkt, maar op een moment dat hij moet overwerken (of anders tot laat naar school moet). Na een bepaalde film/serie, voor Pasen, als de klok een uur vooruit moet, Valentijnsdag, natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Phenomenom schreef:
    Oh, my bad. zal op een andere site zijn geweest.


    Nee. Het kwam mij ook bekend voor, dus volgens mij heeft iemand anders op Quizlet ook dit idee gehad ja (:
    Want ik weet zeker dat ik het op Q heb gezien.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Nee. Het kwam mij ook bekend voor, dus volgens mij heeft iemand anders op Quizlet ook dit idee gehad ja (:
    Want ik weet zeker dat ik het op Q heb gezien.


    Iemand die een cadeautje zocht voor een crush die zoveel weken naar een ander land ging, maar dat was een envelop voor elke dag, of zoiets, iets heel anders. Die zocht ideeën om met die enveloppen te doen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 14:20 ]


    Your make-up is terrible

    Als hij honger heeft
    Wanneer hij een roze kledingstuk draagt (als hij dat in zn kast heeft. Zo niet moet je er voor zorgen dat ie er wel een krijgt ;p )
    Als hij niet kan stoppen met aan jou denken.
    En ehh..


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Assassin schreef:
    (...)

    Iemand die een cadeautje zocht voor een crush die zoveel weken naar een ander land ging, maar dat was een envelop voor elke dag, of zoiets, iets heel anders. Die zocht ideeën om met die enveloppen te doen.


    Zou kunnen ja (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ^ dat zijn echt superleuke ideeën! Heel erg bedankt allemaal ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cuuuuute.
    Voor als zijn internet eruit ligt en jullie niet kunnen whatsappen/skypen/wat dan ook!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...