Ik moet dit kwijt om het te helpen.
Hier zijn eigenlijk geen woorden voor maar toch moet ik het aan iemand kwijt.
Een tijdje geleden is de moeder van een vriendin van mij gestorven. Iemand anders zijn moeder is ziek en ik hoor vandaag dat de moeder van iemand anders die ik ken er ook is heengegaan.
En ik weet dat er altijd mensens zullen zijn die sterven maar het doet gewoon zo veel pijn.
Het voelt alsof ik het niet meer aan kan maar als ik het er al zo moeilijk mee heb, hoe moet het dan zijn voor de familie van die persoon.
Ik voel me gewoon zo machteloos, zo stom.
Ik weet niet hoe ik het kan zeggen. Op dit moment wil ik alleen maar huilen en treuren om deze mensen uit rouw en eerbetoon, maar het probleem is dat dat hen niet helpt
Als ik nu nood heb aan iemand die me kan troosten, hoe ontroostbaar en gebroken moeten zij dan wel niet zijn.
En ik weet dat er misschien een hemel is, een betere plek waar ze heen zullen gaan en de idee vond ik altijd positief tot nu. Nu besef ik dat het voor mij weinig troost biedt. Want op dit moment wat hebben we er aan, we willen die personen gewoon terug.
Ik wil hen terug.
Ik wil hen teruggeven.
Maar dat gaat niet.
Het lijkt alsof ik me schuldig voel. Ik voel me schuldig dat wij soms zo belachelijk doen over allerlei dingen terwijl dit echt erger is.
Dit is verschrikkelijk, hier zijn geen woorden voor.
Ik voel me machteloos ten op zichte van de wereld, ten opzichte van leven en dood.
Ik weet echt niet meer wat ik moet zeggen..
Ik kan het niet meer, sorry.
Ik wil vrij zijn zoals de wind