Na het grote succes van de herfstvakantie meeting (waar ik helaas niet bij kon zijn) hebben we besloten nog een otaku meeting te houden, dit keer in de kerstvakantie!
Waar: Utrecht is het meest centraal, maar als er veel mensen zijn die uit dezelfde streek komen zouden we altijd nog een beetje kunnen schuiven.
Wanneer: Dinsdag 23 december. (Eerste week van de kerstvakantie) De tijd spreken we nog af.
Ideeën om te doen zijn altijd welkom! Het is natuurlijk te koud om buiten rond te struinen, dus binnenactiviteiten zijn een must ^^
Ergens lunchen met sushi is een leuke optie. Anders misschien iets als een uurtje bowlen, langs mangakissa, schaatsen (?) of andere dingen die te doen zijn in Utrecht.
Iedereen is welkom, dus laat het weten als je kan komen, of als je misschien kan, dan schrijf ik je naam op!
Ook is het misschien handig om te zeggen waar je ongeveer vandaan komt, om te kijken of er meer mensen uit dezelfde richting komen en of er dan misschien een groepskorting geregeld kan worden (Ik had laatst retourtje utrecht met z'n achten voor 8 euro. Kan vanaf 3 mensen, en hoe meer mensen hoe goedkoper het wordt)
Zeker weten:
Dirkje - Vanuit Zaltbommel/Den Bosch.
Iris - Vanuit Alkmaar
Tesla - Vanuit Amsterdam Centraal
Ellen - Vanuit Haarlem
Misschien:
Marijke - Vanuit Alkmaar (toch?)
Sterre - Vanuit Amersfoort
[ bericht aangepast op 15 dec 2014 - 20:40 ]
I solemnly swear that I am up to no good.