• Nou, het is eigenlijk best een lang verhaal, dus ik zou het erg waarderen moesten jullie het lezen.(flower)
    Ik heb een vriendin, genaamd Roxanne*, en ze is 11 jaar oud. Ik kreeg gister van haar te horen dat ze zichzelf sneed, en dat ze dat deed omdat ze het van haar nicht heeft geleerd. Ook denkt ze dat ze dan meer 'emo' is. Ze heeft op haar arm de voorletter van haar ex-vriendjes naam geschreven. Ik werd dus hartstikke boos op haar, zo van: 'Dat moet je echt nooit meer doen!' Ze begreep dat ik boos werd, en heeft belooft het nooit meer te doen. Ze zat zelfs te huilen achter haar computer, uit schuldgevoel. Ze heeft me ook verteld dat Melanie*, een vriendin van haar, zichzelf ook snijdt. Dit omdat Roxanne het dus ook doet. Gister toen ik boos was geworden op Roxanne dat ze het niet meer moest doen, was Melanie er niet bij, en kon ik haar dus niet waarschuwen. Vandaag, eigenlijk net, was ze online op msn en vroeg of ze zichzelf snijdde. Ja:D, antwoordde ze, met een grote big-smile. Ik was verbaasd, en liet dat dus ook merken. Dus toen zei ze dat het geen pijn deed. Ik vroeg waarom ze dat deed. Het is leuk, antwoordde ze. Het doet geen pijn hoor, ik raak eraan gewend, zei ze, nog steeds met een grote big-smile. Ik zei dus: 'Hallo, dat moet je dus echt niet meer doen!' Toen ging ze me uitlachen. 'Maak je niet zo bezorgd jij!' zei ze, het is niks en het doet heus geen pijn. Ik had geen zin om net als gisteren boos te worden, dus heb ik aan Roxanne gevraagt of ze Melanie wilde waarschuwen. Ze zou het doen, maar nu zit Melanie mij de hele tijd uit te lachen, dat ik me niet bezorgd moet maken, en dat het helemaal geen pijn doet ofzo. Ze spoort gewoon niet, en ik ben bang dat er iets ergs met haar zal gebeuren..

    Bedankt als je dit helemaal hebt gelezen. Ik zou je nog meer dankbaar zijn als je een reactie zou neerdroppen.:Y)

    xje



    * De namen zijn wegens privacy verandert.


    ok

    Nou klinkt misschen grof maar. You vriendin heeft aandacht tekort! Ze is in mijn ogen kinda beetje ziekjes in d'r bovenkamertje. Sorry hunn, maar dat vind ik ervan. Und jij moet er ze-kr geen aandacht aan besteden want dat wilze net ;-)

    Ik ben afgekickt van het schnaiden,maar soms heb ik terugvallen,nee ik ben geen emo,ik ben [word genoemd] gothic n_n
    Maar ik sneed mezelf omdat ik serieuze problemen had.
    Zeg maar tegen je vriendin dat ze een wemo is
    Ik had echt serieuze redenen.
    Ik moest ervoor naar een psycholoog.
    Ga naar haar ouders,nu het nog kan.
    En zeg maar tegen de rest die snijden voor het leukzijn dat ze geschift zijn,en serieus in de problemen kunnen komen. [Ik meen het;ik spreek uit ervaring]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Men, ik zou haar eens goed door elkaar rammelen. Er zit iets verkeerd in haar bovenkamer.
    Nou, ik zou zeggen ga met haar ouders praten.

    Mag ik zeggen dat jou vriendin niet spoort, of word je dan boos?!
    OMG Zowiets vind ik egt puure Aandagt trekkerij, en hun zijn letterlijk ziek in hun hoofd >.<


    Dunno ><

    Omgosh 0o
    Ik zou het aan haar ouders zegge!
    Of aan haar broer (s) of zus (sen) als ze er heeft
    Nou je hebt gelijk dat kiens spoort helemaal niet!


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ik ben afgekickt van het schnaiden,maar soms heb ik terugvallen,nee ik ben geen emo,ik ben [word genoemd] gothic n_n
    Maar ik sneed mezelf omdat ik serieuze problemen had.
    Zeg maar tegen je vriendin dat ze een wemo is
    Ik had echt serieuze redenen.
    Ik moest ervoor naar een psycholoog.
    Ga naar haar ouders,nu het nog kan.

    Het erge is dat haar ouders het weten, maar ze zijn alleen maar boos geworden. Roxanne is er mee gestopt, maar Melanie niet..
    x


    ok

    het doet Idd geen pijn [/spreekt uit ervaring]
    En ja ,ik DEED het vroeger ook,Maar Helemaal niet omdat ik het leuk vond!Ik deeed het om wat mijn moeder allemaal tegen me riep te vergeten,En tog heb ik er ook spijt van.Vertel haar dat ze spijt krijgt van elk litteken wnt dat hb ik ook!
    Het kan voor haar miss wel geen pijn doen maar se doet haar ouders en vrienden er WEL mee pijn..
    maak haar dat duidelijk ,Dat het helemaal niet stoer is om jezelf te snijden ,dat je jezelf er alleen kapot meemaakt ,en ookal zegt ze van niet,ze krijgt egt wel spijt van elk krasje!


    Crack a bottle

    Jeetje, hoezo snijd ineens iedereen zich, ik vind het sneuheid en aandacht tekort, ze denken dat ze `in` zijn als ze zich snijden nou dat is helemaal ´out´


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    whoa madena das vet erg!

    ik hoop dat ze snel realiseert hoe stom ze bezig is..

    Ik snap dat je bang bent, maar dit is iets wat ze alleen zelf kan veranderen.


    i need you like a heart needs a beat.

    Weetje, Roxanne heeft het van haar nicht geleerd, en Melanie weer van Roxanne. Alleen zit Melanie mij nu de hele tijd uit te lachen, maar Roxanne is gelukkig gestopt. De nicht van Roxanne ken ik niet.. En ookal vinden sommige van jullie dat ik er geen aandacht aan moet besteden, toch kan ik het niet laten dat ze zichzelf snijdt, like, ze heeft er niet eens redenen voor? Ze is alleen maar meeloperachtig omdat Roxanne het ook doet. ><
    x


    ok

    Weet niks :(
    Hoe erg is dat :O ik weet niet wat er in haar hoofd omgaat, maar het is Niet goed.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik geef je 1 goede raad lief: 'Ga ofwel naar d'r ouders of schenk er gee aand8 aan.' Hetbeste wat je kan don is ditzeggen; 'Snij je dn hé! snij jezelf maar helemaal kapot! Wat kan mij dat schelen? Wat kan JOU het schelen at je mij er mee pijndoet?' Sorry hunn, maar je moet tegen zo'n mensen hardzijn n niet toegeven.

    http://www.quizlet.nl/quiz/179072/snijden--stand-alone/
    Laat ze dit maar lezen.


    Music is the new sex

    Hmmm, sorry dat ik het zeg maar ik vind die Melanie (wow is echt raar om de naam 'Melanie' te typen over een ander x'D 'k heet zelf ook Melanie x'D) een beetje meeloopt en denkt dat ze stoer is door dat te doen :S
    Ik denk dat je haar echt zult moeten laten zien dat dat gewoon erg en gevaarlijk kan zijn en al helemaal niet stoer!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weetje, Roxanne heeft het van haar nicht geleerd, en Melanie weer van Roxanne. Alleen zit Melanie mij nu de hele tijd uit te lachen, maar Roxanne is gelukkig gestopt. De nicht van Roxanne ken ik niet.. En ookal vinden sommige van jullie dat ik er geen aandacht aan moet besteden, toch kan ik het niet laten dat ze zichzelf snijdt, like, ze heeft er niet eens redenen voor? Ze is alleen maar meeloperachtig omdat Roxanne het ook doet. ><
    x

    En die Nicht spoort al helemaal niet!! Je wilt tog het beste voor je Failie!! en gaat ze tog niet leren jezelf te snijden,,
    en vraagje, wat valt er aan jezelf snijden in Godsnaam te leren >.<
    Ik heb het tog ook uitMezelf 'Geleert'' en ik kon helle mooie Hardjes in me been kerfen!
    Je er staat een hartje in me been. Ik was gebroken, en ik verzeker je, het doet Geheid pijn! dus ik weet niet hoor. >.<
    Ik heb er zo hard spijt van, nu moet elke keer als ik ga zwemen, dat ding verberegen en,, alles! het is een ding dat ik nooit meer van me leven zal doen, en dat is mezelf Snijden!


    Dunno ><