Hello!
We hebben maandag mondeling examen Duits en ik heb het nog steeds niet laten nalezen door iemand, dus als er hier iemand goed is in Duits, zou die dat even willen verbeteren? (: Ik weet dat het heel basic Duits is, maar veel meer kan men niet verwachten na +- drie maand Duits. ^^Alvast bedankt!
Dit waren de dingen die erin verwerkt moesten zitten:
* Voornaam en familienaam
* Leeftijd
* Nationaliteit
* Waar je woont
* In het hoeveelste jaar je zit en naar welk type school je gaat. + Naam van je school
* Drie hobby's
* Telefoonnummer
* Gezinsleden: Naam en leeftijd.
Ich heiβe Leah Vandenborre und ich bin vierzehn Jahre alt. Ich bin ein Belgier und ich wohne im [dorp, maar dat zet ik liever niet op het internet.]. I gehe zu das Gymnasium und ich bin in der Vierte Klasse im das Sint-Franciscusinstituut. Schreiben, schwimmen und Theater spielen sind mein Hobbys. Mein Telefonnummer is [hier staat het nummer, maar dat zet ik liever niet op het internet]. Ich habe eine Schwester, Ruth, und sie ist sechszehn Jahre alt. Mein Bruder, Ernst, ist acht Jahre alt. Ernst is die Sohn von meine Mutter und mein Stiefvater. Meine Mutter heist Marian und sie ist dreiundvierzig Jahre alt. Mein Stiefvater, Tom, ist auch dreiundvierzig Jahre alt, und mein Vater, Koenraad, ist siebenundvierzig Jahre alt.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried