Wie ben ik?
Ik ben Caelyn. Ik ben 18 zomers geleden geboren en sinds een hele tijd heb ik echt weer de kriebels om te schrijven. Door persoonlijke omstandigheden heb ik een tussenjaar en lijkt het me leuk om me weer in het schrijven te verdiepen. Ik heb vrij veel tijd om te schrijven en wil me er ook echt in storten. Ik heb aardig veel meegemaakt in mijn leven en kan daarom ook uit ervaring schrijven, wat ik zelf heel fijn vind omdat het een verhaal geloofwaardig maakt. Nu is het mijn probleem dat ik mezelf niet goed (genoeg) kan motiveren om door te schrijven, wanneer ik vast zit geef ik het al snel op in plaats van aan iemand een mening te vragen. Daarom zoek ik dus een co-writer met wie ik een verhaal kan beginnen, ideeën kan uitwisselen, we elkaar kunnen helpen om toch de knoop door te hakken en waarmee ik misschien ook een leuke elektronische band kan opbouwen.
Voorbeeld van hoe ik schrijf
Naar wat voor persoon ben ik op zoek?
Ik ben opzoek naar iemand die onbekende personen schrijft (alleen dan geen fantasy), gezellig is, lekker doorschrijft en niet maar één keer in de twee weken iets laat horen. Heb je het druk? Maakt niet uit, maar laat dat dan wel even weten. Ook zou ik het leuk vinden als diegene tussen de vijftien en twintig is, zodat we een beetje op niveau kunnen schrijven met levenservaring.
Interesse?
Voorkeur voor een genre?
Al een idee voor een verhaal?
Leeftijd?
Hoe vaak schrijf je gemiddeld?
Voorbeeldje?