• Hooi! (:

    Nou, eigenlijk wat de topic titel al zegt. Ik zoek Harry Potter stories! :3

    En natuurlijk heb ik wel een aantal eisen, dus laat ik ze eens allemaal op een rijtje zetten:


    - Het gaat over de magische Harry Potter wereld, en over de magische Harry Potter wereld alleen. Dus niet dat plotseling Twilight erin voorkomt of zoiets dergelijks.

    - Geen ships die de oorspronkelijke verhaallijn zouden kunnen doen veranderen. Dus geen James Potter X Sirius Black. Want dan zou Harry dus nooit hebben bestaan (tenzij hij geadopteerd zou zijn ofcourse.).
    Ships als Perciver lees ik overigens wél.

    - Geen verhalen van Square of Starlord. Ik ken ze al. c:

    - ABN geschreven en het liefste met zo min mogelijk fouten. Een foutje moet natuurlijk kunnen, maar niet dat het dusdanig slecht geschreven is dat het niet meer leuk is om te lezen.

    - Het mag een net begonnen verhaal zijn, maar het aller liefst heb ik graag een verhaal dat al ver gevorderd- of zelfs al afgerond is.

    - Het maakt me eigenlijk niet veel uit of het in de tijd van Harry Potter himself, The Marauders of in de tijd van de Next Generation is.



    Alvast bedankt voor de verhalen! ^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 18:10 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn topics. – Ik zoek ook nieuwe Harry Potter stories om te lezen. (:

    Woehoe Panda!
    Mijn topics!


    wat was dit ookalweer

    Ik schrijf samen met Rosea een Next Generation verhaal?
    klikk


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb een aantal Perciver stand-alones hier, maar ik moet je waarschuwen dat niet alle verhalen daarin serieus zijn (zoals dat weregay verhaal dat je misschien nog wel kent :')) en er ook een short-story inzit die ik nooit heb afgerond. :') Daarnaast heb ik ook nog die Perciver Serial Killer AU die ik laatst heb afgerond (van 15K woorden, dus ook niet bijzonder lang) en waar ik op zich wel trots op ben, maar je moet natuurlijk maar weer net van Alternate Universes houden. ><

    En als je je echt verveelt, heb ik ook nog een Remus/Sirius verhaal, helemaal afgerond, maar ook daarbij moet ik je waarschuwen dat het echt al een hele tijd geleden is dat ik daar voor het laatst aan heb gewerkt en dat mijn schrijfstijl daar iets anders is dan bij mijn andere verhalen. :'D

    Oeps, ik lees net dat je alleen over de magische Harry Potter wereld wilt lezen. Negeer die AU dus maar. (cat)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 18:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Misschien dit ?


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Mijn topics want ik zoek ook HP verhalen.


    Physics is awesome

    Mijn topics. Ik zal hier vanavond drie stories droppen. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    - Geen verhalen van Square of Starlord. Ik ken ze al. c:

    (no_chears)
    Topics waarin Harry Potter stories worden gezocht zijn altijd van die dingen waar ik vol enthousiasme op klik, waarna vervolgens de helft van de tijd blijkt dat de persoon alleen verhalen over Draco wil of iemand is waarvan ik weet dat hij/zij de meeste van mijn verhalen al kent. Ik kan me echter niet herinneren dat ik al eerder in de beginpost ben genoemd in het lijstje met eisen, dus ergens voel ik me ook wel gevleid, haha. :')
    Maar goed, als ik mijn eigen dingen niet meer mag promoten, verwijs ik je in ieder geval heel dringend naar de verhalen van Jip. En negeer haar edit die zegt dat je haar Percy/Oliver Serial Killer AU moet negeren, want zelfs al is het non-magisch, je doet jezelf echt tekort als je het niet eens een kans geeft. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oeh ik ga eens bij de genoemde verhalen kijken morgen. Nu kijk ik namelijk NCIS en dat gaat momenteel eventjes vol, lololol.
    Meer suggesties zijn altijd welkom! :3


    @Inge
    Ghehe voel je vereerd idd. ^^
    En naja, ik moet die 1e eis wel eventjes aanpassen. Het is niet dat het puur over de magische wereld moet gaan, maar ik wil gewoon geen combinaties van verschillende series hahaha. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Deze stories heb ik afgerond en de laatste is eigenlijk een kortverhaal. (:

    Gezworen Vijanden?

    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…


    Hersenspinsels
    Na de overwinning op Voldemort, keert Draco terug naar Zweinstein, waar hij behalve gevreesd nu ook intens gehaat wordt. Zijn ouders zitten in Azkaban en Draco woont onder toezicht bij een ander gezin. Hij wordt door de meesten gemeden en er doet zich een verontrustende ontwikkeling voor: een nieuwe groepering die zich geroepen voelt om zich te wreken. Draco is daarvan het belangrijkste doelwit: hij is immers de enige dooddoeners binnen hun bereik.

    Een lichtpuntje in zijn leven is een nieuwe, mysterieuze, bloedmooie leerlinge die in Ravenklauw zit. Zij is die enige die hem met een neutrale blik bekijkt, maar hij durft niet op haar af te stappen.
    Na verloop van tijd merkt hij echter dat er iets vreemds aan de hand is met het meisje: hij blijkt de enige te zijn die haar kan zien! Word hij langzaam gek? Ziet hij geesten? Of is er toch iets anders aan de hand?


    En deze story is net van start gegaan:
    Back Through Time
    Vijf jonge mensen die op een toverschool zitten of zaten, worden op een dag wakker in een middeleeuwse taverne. Wanneer ze dit vreemde gebouw verlaten, ontdekken ze dat ze zich in de piratenstad Singapore bevinden.
    Hoe zijn ze hier gekomen? Dat is de vraag die allereerst hun aandacht opeist. Echter, de gevaarlijke omgeving waarin ze zich bevinden, verandert de vraag al snel in: hoe komen we weer terug?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lees je mijn verhalen al?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Uh, tja... nou dan zal ik maar weer door schrijven nu ik dat ramp tentamen heb gehad. Ik ken immers geen hp stories die jij niet kent geloof ik :')

    Edit: Oh wacht ik heb gelogen. Dit is een awesome verhaal door ChandlerBing. Het gaat niet heel snel en heeft nog niet heel veel hoofdstukken, maar het idee is echt awesome en het is goed geschreven c;

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 21:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Wit,
    het symbool van vrede en geloof.
    Het symbool van eerlijkheid en trouw.

    Maar noch wit,
    noch witte rozen,
    blijven eeuwig wit..

    Op een dag,
    zal wit niet langer wit zijn.
    Niet langer het symbool
    van vrede of geloof
    van eerlijkheid of trouw.

    En die dag,
    komt elk moment dichterbij.
    Tot het er is.

    Oude krachten,
    zullen weer opdoemen.
    In een andere vorm,
    maar met dezelfde macht en kracht.


    Copyrights by Dierickx


    "I mark the hours every one, nor have I yet outrun the sun."


    Het is eigenlijk net begonnen, haha. Ik ben er na een jaar opnieuw aan begonnen, heb de eerste drie hoofdstukken lichtelijk herschreven en vier en vijf zijn nieuw, dus sorry als er in de eerste drie nog teveel schrijffouten staan. (: De cover is overigens een link.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2014 - 17:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried