• Oke dit word dus mijn tweede probleem alweer waar ik advies voor nodig heb (A)...

    Ik zit dus in een rockbandje samen met 3 soort van vriendinnen. De repetitie's zijn meestel wel lachen. Alleen...

    Deze meisjes worden door bijna iedereen gehaat. Mij mogen ze dan wel weer, maar ik krijg bijna elke dag te horen dat ik ze moet laten vallen. Omdat het mijn "reputatie" omlaag haalt. Normaal zou ik echt zeggen: "DACHT HET NIET!" alleen het is nou ook weer niet zo het zulke goede vriendinnen van me zijn. Onze gepreken zijn beetje onhoudsloos en er is niet echt een "klik" zeg maar.

    Normaal ga ik met dit soort problemen naar mijn BF maar die zei al vanaf moment 1 "ze zijn niet goed genoeg voor je"

    Klinkt dus echt als een Ego mensje he (ikku :()
    Maar goed. Ik vind het gemeen klinken om ze alleen hierom te laten vallen. En heb me altijd voor genomen om mensen die anderestyle hebben (daarom wordne ze gepest) niet te latne vallen.

    Maar ik weet niet of het daarom is of omdat ik gewoon geen "klik" heb :S

    Advies

    (en liever iets waar ik iets aan heb (A))

    iemand ? (A)

    ik zou eerst met ze gaan praten en er nog is over na denken dan laat je ze miss niet meer vallen (voor je gevoel) als je dat zou willen.
    maar je moet je niet laten overhalen door anderen : kies wat jij zelf het beste vind;)

    SUC7(H)


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    UHh ,, het gwn proberen?
    EWn als iemand op je begingt te seiken dat je se moet laten valen gwn seggen: Ben jou niet ><
    Wnt volgens mij ligt het niet egt aan die klik maar aan dat anderen seggen dat je se moet laten vallen.[/groepsdruk]


    Crack a bottle

    Gewoon normaal tegen ze blijven doen, maar niet zozeer een hechte vriendschap sluiten. Omdat ze anders zijn en niet je echte vriendinnen zijn, houdt toch niet in dat je niet normaal tegen ze kunt doen?!


    Why don't you break my heart

    ik zou eerst met ze gaan praten en er nog is over na denken dan laat je ze miss niet meer vallen (voor je gevoel) als je dat zou willen.
    maar je moet je niet laten overhalen door anderen : kies wat jij zelf het beste vind;)

    SUC7(H)


    Maar kweenie of praten zo'n handig idee is. Ze zijn namelijk best wel gevoelig als een movie maak in een gesprek naar ze laten vallen of wat dan ook dan is het gelijk eide oefening...

    En dan zijn ze gelijk zo overstuur :$
    Dank (A)

    UHh ,, het gwn proberen?
    EWn als iemand op je begingt te seiken dat je se moet laten valen gwn seggen: Ben jou niet ><
    Wnt volgens mij ligt het niet egt aan die klik maar aan dat anderen seggen dat je se moet laten vallen.[/groepsdruk]


    Dat van die groepsdruk daar zat ik ook al aan te denken. Ik weet het gewoon niet meer. Het klinkt zo makkelijk kies voor jezelf van als je het zelf gewon niet meer weet.

    En voor de rest iedereen het wel lijkt te weten.
    :(

    - Ze doen ook vaak zielig en dramtische kan ik totaal niet tegen.
    - Zijn iets te lichtgeraakt
    - En behalve dat we vroeger alle3
    THfans waren
    Rock Music Fans waren
    En onzeker

    En alle3 ben ik nu een stuk minder, zeg maar.

    Ik wil denk dat gedeelten van mijn leven ook afsluiten (daar horen zij gewoon bij)

    Ik heb geprobeert ze ook anders te zien maar dat lukt gewoon niet. :S

    Gewoon normaal tegen ze blijven doen, maar niet zozeer een hechte vriendschap sluiten. Omdat ze anders zijn en niet je echte vriendinnen zijn, houdt toch niet in dat je niet normaal tegen ze kunt doen?!


    Ja dat lijkt me wel een goed idee :D
    Ik kan ook moeilijk zo snel van lief-aardig-onaardig-gemeen doen!