12 halfgoden moeten met elkaar een queeste voltooien. Sommige mogen elkaar, en andere niet. De kinderen zijn zorgvuldig gekozen door de kampleiders en die geven hun de opdracht om de parel van Aphrodite te zoeken. Ondertussen komen ze allerlei wezens tegen waarvan normale mensen zeggen dat het mytes zijn. Zoals het opnemen tegen de leeuw van Nemea, de Hydra, de Minotaurus. En nog andere gruwelijke wezens. Maar wat als van een paar kinderen hun goddelijke ouder zich er mee bemoeien. En Aphrodite wilt dat het sneller gebeurt? Kunnen de 12 halfgoden dit wel aan?
Rollen:
- Ariadne Dorien de la Vincé ~ Dochter Zeus ~ Minewt
- Athan ~ Zoon Hades ~ Aureolus
- Naveen Calissa Nash ~ Dochter Aphrodite ~ Kayfabe
- Jonathan Matthew Williams ~ Zoon Apollo ~ OutlawQueen
- Calanthe Anfisa Callas ~ Dochter Pan ~ Snow_White
- Vincent Xavier Calleso ~ Zoon Ares ~ Gally
- Carter Evangelie Phellon ~ Dochter Persephone ~ Sweater
- Thomas Wall ~ Zoon Poseidon ~ Newt_Runner
- Brylin Alcina Thompson ~ Dochter Athena ~ Gently
-Riley Luke McMahon ~ Zoon Hephaisthos ~ Luke_Pinguin
- Hope Cailla Elaine Davine Woodward ~ Dochter Nemesis ~ Walkers
- Brandon Tyler Belladonna ~ Zoon Hermes ~ Minewt
-Gebasseert op de Percy Jackson serie, geen enkele halfgod doet mee in deze RPG.
- Geen kinderen van Artemis! Zij is de godin van de maagdelijkheid!
- Iedere halfbloed heeft een andere ouder. Niet twee dezelfde. 2 uit het Hermesgebouw kan, gezien één een echt Hermeskind kan zijn en de andere onerkend.
- Je mag maximaal 1 karakter.
- Jongens en meisjes gelijk a.u.b
- Er is geen woordenlimiet, maar geen oneliners.
- OOC tussen: [] {} ()
- Alleen JOUWN karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
- Respecteer elkaar!
- Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
- Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
- Alleen ik open nieuwe topics. Tenzij ik iemand aanwijs!
Het begin:
Iedere halfgod is net opgeroepen, hen is gezegd dat ze hun spullen kunnen pakken. Iedereen heeft precies een half uur om zijn of haar spullen te pakken en dan naar de heuvel te gaan. Wanneer ze door de barrière zijn, is er geen weg terug en staan ze er alleen voor. Denken ze...
[ bericht aangepast op 30 nov 2014 - 13:26 ]
The monsters running wild inside of me. I'm faded