• Ik ben een nieuw verhaal aan het schrijven. het gaat over Krista die vastgebonden wakkerword in een oude schuur... in het verhaal begint ze langzamerhand door te krijgen wat er met haar gebeurd is en ze begint te bedenken wie haar ontvoer zou kunnen hebben.

    het verhaal is in 2 POV's geschreven : die van krista en in die van de ontvoerder die later in het verhaal bekend zal worden gemaakt ;P

    stukje van het verhaal :
    Ik kijk grijnzend vanuit de deuropening naar het bewusteloze lichaam van Krista. ’Je zal hier sterven jij trut!’ denk ik en meteen siert een brede glimlach mijn gezicht. Na maanden,vele maanden is het me dan eindelijk gelukt. Dagen,dagen lang heb ik zitten wachten, je zitten bestuderen. Ik ben je gevolgd en kwam veel over je te weten. Je bent een vegatarier,je luistert graag naar rock muziek,je ouders zijn gescheiden, je woont bij je vader die toch geen tijd voor je heeft. Je hebt veel vriendinnen maar toch voel je je alleen. Hoe doe je dat toch meid? Opeens hoor ik je zachtjes kuchen. Het is tijd om te gaan. Ik werp nog een laatste blik op je hulpeloze lichaam voordat ik de deur dichttrek

    ^^ dit is het beginstuk en geschreven in het POV van de ontvoerdster

    wat vinden jullie ervan ?
    Lijkt het jullie wat ?
    Origineel of totale cliche ?

    en NEE er zit gvd geen band in :D


    Edit : 1E 2 DELEN SIJN AL DIT TOPIC MAG GSLOTEN WORDE :D


    We can only learn to love by loving.

    OMg Scary :O maar wel origineel.
    Ik vind het een goed idee (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Goed idee:Y) vind alleen dat je de naam van dat meisje verkeerd schrijft(A) - heet zelf Christa ipv Krista -
    Het lijkt me wel wat, ja. Als ik jou was zou ik er een miniserie van maken.
    En ja; ik vind het origineel alleen nogal wat op het boek Fout van Mel Wallis de Vries lijken x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goed idee:Y) vind alleen dat je de naam van dat meisje verkeerd schrijft(A) - heet zelf Christa ipv Krista -
    Het lijkt me wel wat, ja. Als ik jou was zou ik er een miniserie van maken.
    En ja; ik vind het origineel alleen nogal wat op het boek Fout van Mel Wallis de Vries lijken x3


    hihi mr ik vind krista makkelijker te schrijve n_n en het kan tog beide ? o_o ik ken een mensje die heet ook so..

    en daar hebk het lichtjes op laten baseren :P kheb da boek pas gekregen en nu al 5 x gelezen hihi :D


    We can only learn to love by loving.

    Dik orgineeeel!!


    Life is hard and then we die

    DOEN DOEN DOEN
    <333


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik wil ok een nieuwe verhaaaaaaaaaaaaawaaaaal, maar weet niets,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wil ok een nieuwe verhaaaaaaaaaaaaawaaaaal, maar weet niets,.


    n_n uhh.. dude ik sou segge :
    pak een boek uit de kast,lees en laat je inspireren n_n of je komt naar mijn huis en je steelt mijn schrift vol met verhalen en maakt dan een serie over een vn mijn bedachte verhlaaltjes :D


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    n_n uhh.. dude ik sou segge :
    pak een boek uit de kast,lees en laat je inspireren n_n of je komt naar mijn huis en je steelt mijn schrift vol met verhalen en maakt dan een serie over een vn mijn bedachte verhlaaltjes :D

    Dat laatste lijkt me wel wat,.!!x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat laatste lijkt me wel wat,.!!x'D

    whaha n_n had je gwild ivytje :P

    kheb een verhaal vn 33 blz. over th hier ligge en hij suigt swaar xP whaha mr ik ga mr is verder typpe


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    hihi mr ik vind krista makkelijker te schrijve n_n en het kan tog beide ? o_o ik ken een mensje die heet ook so..

    en daar hebk het lichtjes op laten baseren :P kheb da boek pas gekregen en nu al 5 x gelezen hihi :D
    ja, natuurlijk kan dat x3 vind het alleen met Ch mooier staan o.o Komt denk ik omdat mijn naam met Ch is ipv K x3
    En jaaa, dat boek is leuk n_n heb mn boekverslagding over Uitgespeeld - een ander boek van Mel Wallis de Vries x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    whaha n_n had je gwild ivytje :P

    kheb een verhaal vn 33 blz. over th hier ligge en hij suigt swaar xP whaha mr ik ga mr is verder typpe

    Ik heb genoeg dingen hier staan maar datt zijn allemal kut stukjes, kleine stukjes misschien moet ik maar eens iets daarvan uit gaan werken../.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ik heb genoeg dingen hier staan maar datt zijn allemal kut stukjes, kleine stukjes misschien moet ik maar eens iets daarvan uit gaan werken../.

    jaa das mis. wel handig he :P


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    jaa das mis. wel handig he :P

    Maar ik moet denk ik eerst even duits gaan leren.O.O


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    DOEN ik ehb so boek geslese dat ej in kelder sit en dat je nog enit weet wat er is en daar kom je ook langsaam 8er am tog als ik dfit less lijtk er neit op:P orgineeld uas en,, DFOOEEEWWN<3

    DOEN ik ehb so boek geslese dat ej in kelder sit en dat je nog enit weet wat er is en daar kom je ook langsaam 8er am tog als ik dfit less lijtk er neit op:P orgineeld uas en,, DFOOEEEWWN<3


    xP
    de 1e 2 delen sijn er al trouwens o_o

    http://www.quizlet.nl/quiz/241640/captured-1/

    en
    http://www.quizlet.nl/quiz/241640/captured-2/


    We can only learn to love by loving.