• Holah!

    Ik en Maxine zijn van plan samen een story te gaan schrijven. Daarstraks stelde ze dus voor om hem helemaal in het Engels te doen, in plaats van alleen Engels gesproken. Dit vond ik in principe heel erg leuk klinken en ik hou ook erg van Engels, maar er is een probleem waar we tegen aan lopen. We weten niet of mensen ervan houden om in het Engels te lezen en wat ze het liefste hebben.

    Dus, hoe zie jij een story het liefste?

    Hoe zie jij een story het liefste?


    wat was dit ookalweer

    Ik vind helemaal in het Engels even leuk als helemaal in het Nederlands.
    Zus geschreven en zo gesproken vind ik niet zo prettig.

    Succes met schrijven!


    Tijd voor koffie.

    Of helemaal in het Engels of helemaal nederlands. De combinatie tussen talen ben ik echt geen fan van :')


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik lees net zo graag Engelse boeken als Nederlandse, maar nee, geen Mainstreettaalverhalen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gaudino schreef:
    Ik lees net zo graag Engelse boeken als Nederlandse, maar nee, geen Mainstreettaalverhalen.


    Mainstreettaalverhalen? En dat zijn? x)


    wat was dit ookalweer

    Ik lees het liefste Nederlands omdat mijn Engels niet bijzonder goed is. Ik vind de combinatie er tussen maar vreemd, sorry.


    -

    Of helemaal Nederlands, of helemaal Engels.

    Griffiths schreef:
    Of helemaal Nederlands, of helemaal Engels.


    Don't be like the rest of them, darling

    Verityy schreef:
    Ik lees het liefste Nederlands omdat mijn Engels niet bijzonder goed is. Ik vind de combinatie er tussen maar vreemd, sorry.

    Wij waren ook niet van plan om een combinatie te doen. Engels was het plan. No need to apologize, haha.


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    ParaxSiempre schreef:
    (...)
    Wij waren ook niet van plan om een combinatie te doen. Engels was het plan. No need to apologize, haha.


    Ik had hem er tussen gezet voor het geval mensen ineens heel graag dat wouden, hehe. x)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ik had hem er tussen gezet voor het geval mensen ineens heel graag dat wouden, hehe. x)

    Haha.. Blijkbaar is t niet geliefd.. Engels dan maar!


    Nightmares are bad thoughts that leave your mind, once you've dreamt them, they're gone.

    Dat hangt ervan af hoe het niveau van jullie Engels is, demk ik zo. Maar sowieso geen combinatie ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Griffiths schreef:
    Of helemaal Nederlands, of helemaal Engels.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tweetalig geschreven lees ik niet. Als het een klein stukje is wel maar dan moet het echt ergens voor nodig zijn.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Bonafonte schreef:
    Dat hangt ervan af hoe het niveau van jullie Engels is, denk ik zo. Maar sowieso geen combinatie ^^


    26 - 02 - '16

    Bonafonte schreef:
    Dat hangt ervan af hoe het niveau van jullie Engels is, demk ik zo. Maar sowieso geen combinatie ^^


    i put the fun in funeral