• Ik heb voor zaterdag het programma een zeskamp in elkaar te knutsellen.
    Nu heb ik zo'n drie ideeën en ben nog volop aan het zoeken.

    Vaak vind ik het leuk dat je dingen wat kunt verdraaien vandaar vraag ik me af of mensen hier nog een leuk spel of opdracht weet wat zo'n 10 tot 15 minuten moet duren.

    Eisen:
    - De esta's verschillen in een leeftijd van 5 tot 10 jaar.
    - Er moeten 2 teams tegen elkaar strijden, dus twee tallen of twee hele teams.
    - Het moet zo'n 10 tot 15 minuten duren, of leuk zijn om meerdere malen te herhalen.

    Alvast bedankt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit zelf ook op scouting, bij de explorers (15-18) en wij moeten straks ook een kamp regelen. Onze spellen blijven wel vaak beperkt tot handelsspellen en levend stratego enzo, maar miss kan ik je helpen.
    Wat voor spellen heb je al?

    Armitage schreef:
    Ik zit zelf ook op scouting, bij de explorers (15-18) en wij moeten straks ook een kamp regelen. Onze spellen blijven wel vaak beperkt tot handelsspellen en levend stratego enzo, maar miss kan ik je helpen.
    Wat voor spellen heb je al?
    Exploooooo hahaha. Ik zou officieel een explo moeten zijn maar ik ben vervroegd esta staf geworden. Ik word in april pas 18. Ehm ik heb het volgende

    Parcour kriupen, slalom, door de hoepel en bal overgeven
    Estafette
    Touwtrekken
    Voetbal , 1 tegen 1 wie scoort blijft staan wie verliest ruilt met de ander, wie houd het het langste vol

    Het gaat niet echt om een winnaar ze krijgen allemaal een Olympisch Diploma


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zoek nog 1 spel. Ik heb balgooien erbij gedaan. Een verschuivende lijn, wie het verste gooit dat team wint


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ah, dat soort spellen. Even denken heur, da's al weer even geleden! Google is mijn beste vriend nu
    Misschien is dit wat, dat je dit in teams kan spelen enzo. En anders, op die site staan geweldige dingen. Heeft al vaak mijn leven gered haha ^^

    Awh super dankje. Ik heb inmiddels mijn zeskamp af maar dat is zeker een idee


    Change is for weirdos ~ Niall Horan