• Hooi! (:


    Ik heb een vraagje aan jullie, wat betreft muziek. (:
    Het is namelijk zo dat mijn vader saxofoon les geeft. Alleen de leerlingen die hij heeft zijn momenteel nog niet zo ver dat ze veel noten al kunnen spelen. Het zijn echt beginnerlingen. Toch willen ze graag populairdere muziek spelen.
          En daarbij bedacht ik me, dat het misschien wel een ideetje was om jullie hulp in te schakelen. Ik luister namelijk nooit zoveel naar muziek dat iedereen leuk vind, en mijn vader al helemaal niet.

    Weten jullie simpele muziek, wat bijna iedereen leuk vind, en wat gemakkelijk te spelen valt? Het liefst ook met een herhalend deuntje, zodat het niet te moeilijk wordt. :p haha

    Heeel erg bedankt alvast! _O_

    [ bericht aangepast op 26 okt 2014 - 13:59 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Budapest van George Ezra.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Shiny Happy People - R. E.M? Ik weet alleen niet of het geschikt is :p


    Tijd voor koffie.

    Ik denk meteen aan darude sandstorm XD


    thrift shop - 20 dollars? Dr. dre - Whats the difference? Euuuhmmm, Eminem - real slim shady?



    idk XD

    Ik speel saxofoon, maar uhm mijn laatste les was 2 jaar geleden en ik heb al best lang niet meer gespeeld. Ik weet niet echt meer wat ik vaak speelde, maar wel dat ik muziek haalde van de websitehttp://www.shazammusic.com . Ik hoop dat je vader er iets aan heeft c:


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    @Iedereen tot nu toe
    Thanks voor de suggesties! :3 ik zal het later vandaag allemaal eventjes beluisteren met me pa. (:
    Hij zelf had al het liedje ''Waka waka'' van Shakira gevonden. Misschien dat dat helpt met bedenken wat voor liedjes er geschikt zijn.

    @Amphrobia
    Dankje voor de link! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •