Hallo iedereen,
Ik zit met een probleem.
Voor Nederlands moeten we een boek lezen en een soort facebookpagina aanmaken in de naam van dat personage en dan een dagboek bijhouden in de naam van dat personage. Dit moet perse op facebook, waarom weet ik niet maar ik heb altijd gezegd dat ik niet op facebook wil en er ook niks mee te maken wil hebben.
Daar zijn twee redenen voor:
Ik ben nogal gesteld op mijn privacy, degene die mij hier al lang kennen weten dat maar al te goed.:W
En ik vind dat facebook nogal licht omspringt met de privacy. Maar tja, dat doet elk internetbedrijf wel want google weet ook alles over mij maargoed. Dat is dan nog het minste.
Maar ik vind ook dat facebook veel te veel macht heeft in onze maatschapij, ik bedoel maar dat bij veel bedrijven hun tweede slogan is: ''Like us on Facebook!''
En ik wil daar niet aan meedoen en er ook niet in meegesleept worden. Dat iedereen erop wilt mij niet gelaten maar val mij er niet mee lastig! Facebook is een fucking bedrijf en ik kies toch zelf of ik daarvan gebruik wil maken of niet? En daarom vind ik het belachelijk dat ik voor zo'n stomme taak perse een pagina moet aanmaken zelfs al is dat volledig anoniem met een nepemail ofzoiets want daar gaat het niet om. Ik wil er niks mee te maken hebben en ik kan niet goed uitleggen waarom. Ik heb gisteren twintig minuten met die leerkracht zitten discussiëren maar hij wil dat maar niet begrijpen. En ik vind het echt erg dat ik me maar moet laten meeslepen.
Wat vinden jullie hiervan?
Oke, misschien stel ik me aan maar toch.
Groetjes,
Debbaut
We will not be quiet, Stonewall was a riot!